Μάχες

Από Tribalwars Wiki GR
Αναθεώρηση ως προς 12:59, 18 Ιουλίου 2013 από τον Immortαl (συζήτηση | συνεισφορές) (Νέα σελίδα με '= Επίθεση = Αρχείο:Place.png'''''Μέρος συγκέντρωσης:''''' Το κεντρικό μέρος ελέγχου τον στρατευμάτ...')
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Jump to navigation

Επίθεση

Place.pngΜέρος συγκέντρωσης: Το κεντρικό μέρος ελέγχου τον στρατευμάτων σου.

Attack.pngΕπίθεση: Μάθε πως να επιτίθεσαι σε άλλους παίκτες.

Speed.pngΤαχύτητα: Μάθε περισσότερα για την ταχύτητα των μονάδων σου.

Unit spy.pngΑνίχνευση: Έτσι λαμβάνεις πληροφορίες για τους εχθρούς σου.

Μέρος συγκέντρωσης

Το μέρος συγκέντρωσης είναι εκεί που συγκεντρώνονται τα στρατεύματά σου και από εκεί μπορείς να τα ελέγξεις. Στην κατηγορία "Εντολές" μπορείς να στείλεις ή να ακυρώσεις επιθέσεις τα πρώτα 10 λεπτά. Όταν κάνεις κλικ στο "Στρατεύματα" βλέπεις όλα τα στρατεύματα που έχεις στείλει σε άλλα χωριά και όλα τα στρατεύματα που έχουν στείλει άλλα χωριά στο χωριό σου.

Επίθεση

Μόλις έχετε φτιάξει μερικά στρατεύματα και θελήσετε να επιτεθείτε σε κάποιον αντίπαλο, απλώς πηγαίνετε στο χάρτη και κλικάρετε το χωριό στο οποίο θέλετε να επιτεθείτε. Στο μενού του χωριού, επιλέγετε «αποστολή στρατευμάτων». Είναι σημαντικό να μην ξεχάσετε ότι κάθε χωριό έχει μια βασική άμυνα, και ότι ο αντίπαλος πιθανόν να έχει και αυτός στρατεύματα. Όλα τα στρατεύματα έχουν διαφορετικές ιδιότητες, οι οποίες κάνουν μερικές μονάδες καλύτερες στην επίθεση, και άλλες που κάνουν μερικές μονάδες καλύτερες στην άμυνα. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τις ιδιότητες της κάθε μονάδας στην Επισκόπηση μονάδων. Επίθεση.jpg

Ταχύτητα

Μπορείτε να δείτε την ταχύτητα των μονάδων στην «Επισκόπηση Μονάδων». Όταν στέλνετε πολλές μονάδες μαζί, τα στρατεύματα θα προχωρήσουν με την ταχύτητα της πιο αργής μονάδας.

Μια εξαίρεση σε αυτό αποτελεί ο Paladin. Όταν στέλνετε στρατεύματα για υποστήριξη που συμπεριλαμβάνουν τον Paladin, τα στρατεύματα θα προχωρήσουν με την ταχύτητα του Paladin και όχι της πιο αργής ομάδας.

Τα στρατεύματα πάντα προχωρούν σύμφωνα με τον άμεσο δρόμο, δηλαδή την ευθεία. Επίσης προχωρούν διαγώνια πάνω από χωριά, λίμνες και βουνά, χωρίς αυτό να επηρεάζει την ταχύτητά τους.


Ανίχνευση

Με ανιχνευτές παίρνεις πληροφορίες από τα εχθρικά χωριά. Για να κατασκοπέψεις ένα χωριό το μόνο που έχεις να κάνεις είναι μια επίθεση με ανιχνευτές, όπως θα έκανες με οποιαδήποτε άλλο μονάδα.

Μπορείς να αμυνθείς από ανιχνευτές μόνο αν φτιάξεις και εσύ δικούς σου ανιχνευτές. Όταν σου επιτίθενται ανιχνευτές, οι δικοί σου ανιχνευτές επιτίθενται σε αυτούς που έρχονται, αλλά δεν χάνεις κανέναν από τους δικούς σου.

Με τους ανιχνευτές σου μπορείς να πάρεις πληροφορίες για τα στρατεύματα που είναι μέσα στο χωριό αυτήν την στιγμή. Για να αποκλείσεις επίθεση ανιχνευτών επιτυχώς, ο αμυνόμενος πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 φορές τους ανιχνευτές μου έχει ο επιτιθέμενος. Αυτό ο αριθμός εξαρτάτε και λίγο από την τύχη του επιτιθέμενου.

Αναφορές

Οι αναφορές περιέχουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες. Λαμβάνεις αναφορές για εμπόριο, επιθέσεις, προσκλήσεις σε φυλή και μερικά άλλα πράγματα.

Οι αναφορές ταξινομούνται αυτόματα ανά κατηγορία.

Οι αναφορές για επίθεση και άμυνα έχουν χρωματισμένες κουκκίδες. Το παρακάτω εξηγεί τι σημαίνουν τα χρώματα.

Green.png Σε αυτήν την μάχη δεν είχες απώλειες.
Yellow.png Κέρδισες την μάχη αλλά έχασες στρατεύματα.
Red.png Έχασες την μάχη.
Blue.png Αυτή η μάχη ήταν μόνο για Ανίχνευση.


Μερικές φορές δεν χρειάζεστε ορισμένες αναφορές ή σας έρχονται πάρα πολλές από αυτές. Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα φίλτρο. Μπορείτε να βρείτε αυτή την επιλογή στις "Αναφορές" "Φίλτρο". Μόλις ενεργοποιήσετε κάποιο από τα φίλτρα, δεν θα λαμβάνετε αναφορές μέχρι να απενεργοποιήσετε την επιλογή.

Οι αναφορές διαγράφονται αυτόματα μετά από ένα συγκεκριμένο διάστημα. Αν θέλεις να κρατήσεις τις αναφορές σου για πάντα πρέπει να τις βάλεις στο Αρχείο. Αυτή η επιλογή είναι ενεργή μόνο για Premium λογαριασμούς.

Φίλτρο.jpg

Ηθικό

Το ηθικό είναι προστασία για τους νέους παίκτες. Υπολογίζεται από τους πόντους του επιτιθέμενου και του αμυνόμενου. Ένας παίκτης κάνει συνήθως επίθεση με ηθικό 100%, αλλά αν κάνεις επίθεση σε έναν παίκτη πολύ μικρότερο από εσένα θα τιμωρηθείς για αυτό. Σε μια επίθεση με 45% ηθικό τα στρατεύματά σου θα έχουν μόνο το 45% της δύναμής τους. Αν ένας μικρός παίκτης κάνει επίθεση σε έναν μεγάλο, δεν παίρνει περισσότερο ηθικό για αυτό. Το μέγιστο ηθικό είναι 100%.

Ο χρόνος είναι υπολογίζεται επίσης στον υπολογισμό τους ηθικού. Βλέπει το πότε ένας παίκτης μπήκε στον κόσμο. Αν ένας μικρός παίκτης παίζει στον κόσμο για πολύ καιρό αλλά ακόμα έχει λίγους πόντους, το ηθικό θα ανεβαίνει διαρκώς μέχρι να φτάσει το 50%.

Μπορείς να βρεις έναν υπολογιστή ηθικού στον εξομοιωτή. Απλός πρόσθεσε τους δικούς σου και πόντους αντιπάλων στο ηθικό.

Τύχη

Τύχη.jpg

Η τύχη είναι τελείως τυχαίο μέρος σε κάθε μάχη. Η τύχη σου θα είναι κάπου ενδιάμεσα στο -25% και +25% και πάντα εμφανίζεται από την οπτική γωνία του επιτιθέμενου. Αν κάνεις επίθεση με +25% τύχη σημαίνει ότι η δύναμη επίθεσης σου αυξάνεται κατά 25%.

Προσομοιωτής

Ο προσομοιωτής σας επιτρέπει να πάρετε μια ιδέα από το αποτέλεσμα μιας μάχης. Εισάγετε τα στρατεύματά σας και τα στρατεύματα του αντιπάλου, το επίπεδο του τοίχους και το ηθικό.
Μπορείτε να επιλέξετε ένα αντικείμενο από τα αντικείμενα που μπορεί να κουβαλήσει ο Paladin, από μια λίστα. Είναι επίσης δυνατό να επιλέξετε πολλαπλά αντικείμενα, αν υπάρχουν πολλοί Paladin με διαφορετικά αντικείμενα που υπερασπίζονται το χωριό. Απλώς πρέπει να μαντέψετε ποιο όπλο κρατάει ο εκάστοτε Paladin.
Μπορείτε επίσης να αλλάξετε την Τύχη, για παράδειγμα να δείτε την έκβαση της μάχης με -25% τύψη, σαν τη χειρότερη περίπτωση. Αυτό είναι σημαντικό αν θέλετε να δείτε αν θα κερδίσετε τη μάχη ή όχι. Αφού ο προσομοιωτής υπολογίσει το αποτέλεσμα της μάχης, θα εμφανίσει τις απώλειες της μάχης.
Ορίστε ένα παράδειγμα μιας μάχης που προσομοιώθηκε: Προσομοιωτής.jpg

Καταπέλτες

Οι καταπέλτες μπορούν να γκρεμίσουν τα κτίρια του αντιπάλου σου. Αν ετοιμάζεστε να κάνετε επίθεση με καταπέλτες, μπορείτε να επιλέξετε ποιο κτήριο θα χτυπήσουν οι καταπέλτες, στην οθόνη πριν την εκκίνηση της επίθεσης. Χρησιμοποιώντας το «Επίπεδο στόχου καταπέλτη» στον προσομοιωτή, μπορείτε να προσομοιώσετε πόσους περίπου καταπέλτες χρειάζεστε για να γκρεμίσετε ολοσχερώς ή μερικώς ένα κτήριο στο επίπεδο Χ. Δεν παίζει ρόλο σε ποιο κτήριο επιτίθεστε, μόνο το επίπεδο είναι το καθοριστικό. Αυτό σημαίνει ότι για να γκρεμίσετε μια Ακαδημία του επιπέδου 1, χρειάζεστε όσους καταπέλτες θα θέλατε για να γκρεμίσετε ένα Οπλοποιείο του επιπέδου 1.
Τα ακόλουθα κτήρια μπορούν να κατεδαφιστούν μόνο μέχρι το επίπεδο 1:
Επιτελείο
Αγρόκτημα
Αποθήκη
Η Κρυψώνα δεν μπορεί να κατεδαφιστεί από τους καταπέλτες. Καταπέλτες.jpg

Εμπιστοσύνη

Η εμπιστοσύνη ενός χωριού δείχνει πόσο κοντά είναι το χωριό στο να αλλάξει ιδιοκτήτη. Είναι συνήθως στο 100, όπου και δεν εμφανίζεται. Αν υπάρχει επίθεση με Αριστοκράτη, η εμπιστοσύνη μειώνεται κατά 20-35 με κάθε επίθεση. Η εμπιστοσύνη αυξάνεται κατά 2 κάθε ώρα.

Μόλις η εμπιστοσύνη πέσει κάτω από το 0, το χωριό κατακτάται από τον επιτιθέμενο. Η εμπιστοσύνη τότε ανεβαίνει αυτόματα στο 25.

Κατασκευή αριστοκράτη

Για να φτιάξετε έναν Αριστοκράτη πρέπει πρώτα να κατασκευάσετε τα απαραίτητα κτήρια. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να αναβαθμίσετε το Επιτελείο σας στο επίπεδο 20, το Οπλοποιείο από επίπεδο 20 και την Αγορά στο επίπεδο 10. Έπειτα πρέπει να έχετε αρκετό ελεύθερο πληθυσμό στο Αγρόκτημα, καθώς και αρκετούς πόρους.

Ο αριθμός αριστοκρατών που μπορείς να δημιουργήσεις εξαρτάτε από τα πόσα νομίσματα έχεις. Μπορείς να φτιάξεις νομίσματα στην ακαδημία σου. Ο πρώτος αριστοκράτης κοστίζει μόνο 1 νόμισμα. Ο δεύτερος κοστίζει 2 νομίσματα παραπάνω, συνολικά 3 (ο τρίτος 3 παραπάνω, συνολικά 6, κτλ...) Τα νομίσματα χρυσού δεν μπορούν να χαθούν ή να τελειώσουν, ακόμα και αν χάσεις έναν αριστοκράτη ή ένα χωριό. Είναι αποθηκευμένα κεντρικά και δεν χρειάζεται να μεταφέρονται σε άλλα χωριά.

Τα νομίσματα χρυσού είναι μόνο η προϋπόθεση για να φτιάξεις έναν αριστοκράτη. Η κατασκευή του κοστίζει και πόρους. 28.000 Holz.png 30.000 Lehm.png 25.000 Eisen.png