Κλείσιμο κόσμου

Από Tribalwars Wiki GR
Jump to navigation

Κλείσιμο κόσμου

Υπάρχουν διαφορετικοί παράγοντες που καθορίζουν το κλείσιμο ενός κόσμος. Οι προϋποθέσεις για το κλείσιμο ενός κόσμου μπορεί να ποικίλουν όσο ο κόσμος προχωρά, γι' αυτό θα πρέπει να ελέγχεις τις προϋποθέσεις για το κλείσιμο του κόσμου που παίζεις. Υπάρχουν 3 διαφορετικά σενάρια για το κλείσιμο ενός κόσμου: Μυστικά, Κυριαρχία, προϋποθέσεις Πόντων ή Χωριών.

Σε κάποιους κόσμους (ιδιαίτερα στους παλιούς) δεν υπάρχει αυτόματο τέλος του κόσμου. Σε αυτούς τους κόσμους λοιπόν, θα πρέπει να εκπληρωθούν διαφορετικές ρυθμίσεις ή προϋποθέσεις για να κλείσει ο κόσμος. Δες τις ρυθμίσεις του κάθε κόσμου ξεχωριστά ή τις ανακοινώσεις του forum για το προγραμματισμένο κλείσιμο ενός κόσμου.


Μυστικά

Έφτιαξες το στρατό σου, κατέκτησες του εχθρούς σου, έγινες μέλος σε μία μεγάλη Φυλή και είσαι ο φόβος και ο τρόμος των απανταχού μικρών παικτών. Ποιο είναι το επόμενο βήμα λοιπόν; Σε κάποια χρονική στιγμή του παιχνιδιού, τα Μυστικά θα κάνουν την εμφάνισή τους σε χωριά βαρβάρων σε ολόκληρο το χάρτη. Αυτά τα μυστικά, είναι εφευρέσεις και ανακαλύψεις που θα οδηγήσουν τον κόσμο σε μία νέα εποχή. Και είναι ο βασικός στόχος του παιχνιδιού: μία φυλή που θα καταφέρει να συγκεντρώσει και να κρατήσει ένα πλήρες σετ μυστικών για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα θα γίνει η κυρίαρχη δύναμη σε αυτήν τη νέα εποχή και θα κερδίσει τον κόσμο.


Ελέγχοντας ένα Μυστικό

Αποκτάς τον έλεγχο ενός μυστικού όταν κατακτήσεις το χωριό στο οποίο εμφανίστηκε (εμφανίζεται με μία κίτρινη σημαία στο χάρτη) ή το μυστικό μεταφερθεί σε κάποιο δικό σου χωριό. Σε αντίθεση με τον στρατό, ένα μυστικό μπορεί να μετακινηθεί μόνο μερικά πεδία κάθε φορά. Μετά την μετακίνηση, το μυστικό πρέπει να ξεκουραστεί για κάποιες ώρες στο νέο χωριό που μεταφέρθηκε. Ο χρόνος που πρέπει να ξεκουραστεί εξαρτάται από τις ρυθμίσεις του κόσμου. Από τη στιγμή που θα δώσεις την εντολή μετακίνησης ενός μυστικού, αυτό θα φύγει από τον έλεγχό σου χωρίς να μπορείς να ακυρώσεις την εντολή μετακίνησης ή να το πάρεις πίσω ξανά (εκτός εάν σου το μεταφέρουν πάλι σε δικό σου χωριό). Άρα θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός στα άτομα που εμπιστεύεσαι για να στείλεις το μυστικό που έχεις στην κατοχή σου.


Εξάπλωση των Μυστικών

Μετά από λίγο καιρό, τα μυστικά θα αρχίσουν να εξαπλώνονται γύρω από την Φυλή που τα ελέγχει. Θα ενημερώνεσαι τακτικά για το πότε και πιθανόν που θα εμφανιστεί το επόμενο μυστικό. Το πρόσφατο "αντίγραφο" ενός μυστικού είναι το ίδιο ακριβώς με το αρχικό. Τελικά τα μυστικά θα εξαπλώνονται συνεχώς, κάνοντας όλο και ποιο δύσκολο να κρατήσεις μακριά από αυτά τους αντιπάλους σου. Τελικά θα έρθει η ώρα που θα πρέπει να κάνεις επιθέσεις σε κάθε χωριό της αντίπαλης φυλής που δεν το έχει και η δική σου φυλή.


Κερδίζοντας τον κόσμο

Για να κερδίσει τον κόσμο μία φυλή πρέπει να έχει στην κατοχή της ένα πλήρες σετ μυστικών. Δεν είναι υποχρεωτικό να έχεις στην κατοχή σου όλα τα μυστικά του χάρτη, αλλά η φυλή σου θα πρέπει να κατέχει τουλάχιστον ένα μυστικό του κάθε είδους. Όταν μία φυλή αποκτήσει τον έλεγχο ενός ολόκληρου σετ, θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση ενός χρονομέτρου. Εάν η φυλή διατηρήσει τον έλεγχο του σετ του χρόνου που θα αναφέρεται στο χρονόμετρο, θα κερδίσει τον κόσμο. Μόνο το σετ μετρά για το κλείσιμο του κόσμου: εάν μία φυλή έχει στην κατοχή της πάνω από ένα αντίγραφο του ίδιου μυστικού, αρκεί να διατηρήσει μόνο το ένα αντίγραφο αυτού του μυστικού για να ολοκληρώσει το σετ και έτσι να κερδίσει τον κόσμο.

Όταν μία φυλή κερδίσει, ο κόσμος θα μπει αυτόματα σε κατάσταση ειρήνης και τελικά θα κλείσει.


Κυριαρχία

Καθώς περνούν οι εβδομάδες και οι μήνες, παρατηρείς πως η φυλή σου εξαπλώνεται στο χάρτη και αρχίζει να πιέζει ασφυκτικά τον κόσμο. Σε έναν κόσμο που το κλείσιμό του βασίζεται στην κυριαρχία, αυτό σημαίνει πως εσύ και η φυλή σου είστε κοντά στο να κερδίσετε τον κόσμο. Όταν μία φυλή πλησιάζει τις προϋποθέσεις της κυριαρχίας (που είναι διαφορετικές για κάθε κόσμο), θα σταλεί σε όλους τους παίκτες μία προειδοποίηση που θα τους ενημερώνει πως μία φυλή πλησιάζει στο να νικήσει τον κόσμο. Από αυτό το σημείο και έπειτα, θα είναι μία συνεχής μάχη της κυρίαρχης φυλής να πετύχει τον στόχο της και για την κάθε άλλη φυλή να προσπαθήσει να την σταματήσει!


Τι είναι η Κυριαρχία

Η κυριαρχία υπολογίζεται από το ποσοστό των χωριών που έχει μία φυλή υπό την κατοχή της, σε σχέση με το σύνολο των ενεργών χωριών των παικτών του κόσμο. Για παράδειγμα, εάν υπάρχουν 100.000 χωριά παικτών στον κόσμο και μία φυλή έχει στην κατοχή της 50.000 χωριά, τότε αυτή η φυλή έχει το 50% της κυριαρχίας.


Προϋποθέσεις για νίκη

Για να κερδίσει μία φυλή τον κόσμο, θα πρέπει να πληρούνται και οι δύο κάτωθι προϋποθέσεις (για τον κάθε κόσμο, υπάρχουν διαφορετικές προϋποθέσεις):

  • Ο κόσμος πρέπει να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον κάποιο χρονικό διάστημα που είναι ανοικτός.
  • Η φυλή θα πρέπει να πληρεί το απαιτούμενο επίπεδο κυριαρχίας.


Κερδίζοντας τον κόσμο

Σε όλους τους παίκτες θα σταλεί μία προειδοποίηση όταν οι προϋποθέσεις για την νίκη κοντεύουν να ολοκληρωθούν. Όταν εκπληρωθούν και οι δύο προϋποθέσεις, θα σταλεί στους παίκτες μία αναφορά που θα τους ενημερώνει πως οι προϋποθέσεις εκπληρώθηκαν και πως τέθηκε σε ισχύ η κατάσταση ειρήνης. Η φυλή που κατάφερε να έχει στην κατοχή της το απαιτούμενο ποσοστό κυριαρχίας, κερδίζει τον κόσμο.


Points/Villages requirements

This endgame scenario can apply to either a tribe or a player, dependent on world settings. The player scenario is sometimes used in high speed worlds, but is uncommon in worlds played at a slower speed. In both cases in order to win the world a player or tribe must obtain a minimum amount of points and a minimum number of villages. Then they must hold it for a set period of time. If the player or tribe drops below the victory requirements, endgame will be cancelled and they must start the process again.

Requirements to win

For a tribe or player to win the world, the following conditions must be met (exact requirements depend on world settings):

  • The player/tribe must meet the minimum points requirement
  • The player/tribe must meet the minimum villages requirement
  • The player/tribe must hold both of the above conditions continuously for a specified amount of time

Winning the game

A warning will be sent to all players when a player or tribe has met the victory conditions. At this point, the rest of the world have a specified amount of time in which to bring the player/tribe back below the victory conditions. If the player/tribe maintains the requirements continuously for the specified time, they win the world.