Έκδοση 8.0

Από Tribalwars Wiki GR
Αναθεώρηση ως προς 07:32, 30 Αυγούστου 2012 από τον Immortαl (συζήτηση | συνεισφορές) (Νέα σελίδα με 'Ακολουθούν οι αλλαγές της έκδοσης 8. ===Ανανεωμένο σύστημα Προσκλήσεων=== *Προεγγραφή σε κόσμο *...')
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Jump to navigation

Ακολουθούν οι αλλαγές της έκδοσης 8.

Ανανεωμένο σύστημα Προσκλήσεων

  • Προεγγραφή σε κόσμο
  • Προσκαλέστε τους φίλους σας να ξεκινήσουν στην περιοχή σας

Τέλος Κόσμου

  • Τα μυστικά της Δύναμης στα σενάρια κλεισίματος κόσμου

Οδηγός

  • Σύστημα οδηγού βασιζόμενο σε αποστολές

Σε μια προσπάθεια να κάνουμε το παιχνίδι πιο προσιτό για τους νέους παίκτες, έχουμε δημιουργήσει ένα νέο σύστημα οδηγού βασιζόμενο σε αποστολές. Στους παίκτες θα δίνονται στόχοι για να εκπληρώσουν (Παράδειγμα: Κατασκευάστε στρατώνες) και θα ανταμείβονται για τις προσπάθειές τους. Μεταξύ άλλων, θα εισαχθούν στους βασικούς μηχανισμούς του παιχνιδιού και θα διδαχθούν τη σημασία των στρατευμάτων, του farming και της επικοινωνίας με τους άλλους.

Εξισορροπημένη Έναρξη

  • Αρχικά κτίρια παίρνουν δραστικά μειωμένο χρονικό διάστημα για να κατασκευαστούν.


Χάρτης

  • Φυλετικός σχεδιασμός επιθέσεων
  • Δυνατότητα αλλαγής μεγέθους Minimap
  • Σώσιμο της τελευταία εμφανισμένης τοποθεσίας
  • Φυλετική ετικέτα προστέθηκε στις πληροφορίες διεκδίκησης

Το πιο προφανές νέο χαρακτηριστικό είναι η προσθήκη ενός τρόπου προγραμματισμού του χάρτη για Πλάνα Πολέμου, που επιτρέπει στην ηγεσία μιας φυλής να επιλέξει και να αναθέτει ορισμένα χωριά στο χάρτη σε συγκεκριμένα μέλη της φυλής, για την ενίσχυση στο σχεδιασμό του πολέμου. Αυτές οι επιλογές μπορούν στη συνέχεια να προβληθούν από όλα τα άλλα μέλη της φυλής, και να ενεργοποιηθούν ανάλογα. Αν θέλετε να πάρετε τον προγραμματισμό σας στο φυλετικό φόρουμ, οι συντεταγμένες των επιλεγμένων χωριά μπορούν να εξαχθούν με τους απαραίτητους bb κωδικούς.

Πόλεμοι Φυλών

  • Μαζικοί πόλεμοι φυλών
  • Περισσότερα γραφήματα
  • Κατάταξη Πολέμου

Έχουμε κάνει ένα σημαντικό αριθμό αλλαγών στο σύστημα των πολέμων φυλών, μετά τη μεγάλη υποδοχή που έλαβε στην έκδοση 7. Πρώτα απ 'όλα, πολλές φυλές θα μπορούν πλέον να συμμετέχουν και να έχουν τα στατιστικά τους να καταγράφονται σε ένα και μόνο πόλεμο. Ο πόλεμος θα εξακολουθεί να διεξάγεται ως μια σύγκρουση ανάμεσα σε δύο φυλές, αλλά επιπλέον φυλές μπορούν να προσκληθούν να συμμετάσχουν στη μία ή την άλλη πλευρά. Όταν μπει στον πόλεμο, μια φυλή δεν θα μπορει να αποσυρθεί- θα αποδεσμυθούν από τα στατιστικά μόνο όταν ο πόλεμος τελειώσει ή κηρυχθεί ειρήνη. Μόνο οι ηγέτες των 2 αρχικών φυλών μπορούν να αποφασισουν στο να προσκαλέσουν άλλες φυλές να συμμετέχουν στον πόλεμο ή να κηρύξουν ειρήνε. Οι υπόλοιποι θα ενημερωθούν μέσω αναφοράς.

Δευτερευόντως προσθέσαμε 2 νέους τύπους γραφημάτων (στατιστικά v. χρόνου) μαζι με εμφανίσεις και λειτουργίες στις σελίδες των στατιστικών πολέμου. Μην ανησυχείτε, η παλιά απεικόνιση είναι ακόμα διαθέσιμη αν σας λείπει. Επίσης προσθέσαμε μία νέα καρτέλα στη σελίδα των κατατάξεων ώστε ο υπόλοιπος κόσμος να βλέπει ποιες φυλές προχωρούν στις απειλές για εκμηδένιση και πόσο καλά.


Επισκοπήσεις

  • «Click-για-ταξινόμηση" λειτουργικότητα που προστίθεται στις περισσότερες στήλες
  • Περισσότερα φίλτρα στις επισκοπήσεις εντολών για την αφαίρεση των χωριών, χωρίς σχετικές εντολές

BB Codes

  • [claim] κωδικός
  • [building] κωδικός
  • Περισσότερα κουμπιά προστέθηκαν για εισαγωγή


Διαχειριστής Λογαριασμού / Βοηθός Farming

  • Το ηθικό ενός χωριού προστέθηκε στις επικοπήσεις του διαχειριστή λογαριασμού.
  • Επεξεργασία διαδρομής εμπορίου & άφιξη προδιαγραφών χρόνου
  • Πολλές βελτιώσεις στον βοηθό farming

Βελτιώσεις στον βοηθό farming: Μπορείτε τώρα να τις τελευταίες πληροφορίες για το τείχος και τους πόρους, όπως και να σβήσετε απευθείας αναφορές απο αυτή τη σελίδα. Επίσης τώρα θα δείχνει μόνο την τελευταία αναφορά από ένα συγκεκριμένο χωριό για να αποφύγετε να στέλνετε κατα λάθος πολλαπλές επιθέσεις στο ίδιο χωριό. Τέλος προστέθηκε μια επιλογή για να δείχνει μόνο χωριό που δέχθηκαν επίθεση από το τώρα επιλεγμένο χωριό για να αυξήσετε την παραγωγικότητα στο farming.

Επισκόπηση χωριού

  • Τα κουτιά πληροφοριών μπορεούν να αναδιαταχθούν ή να μείνουν κρυφά
  • Κουτί πληροφοριών προστέθηκε για την ουρά κτίσης του Επιτελείου

Αναφορές

  • Εκτεταμένα φίλτρα
  • Αποτέλεσμα Κόκκινη/Μπλε τελεία
  • Απόκρυψη συντεταγμένων όταν δημοσιοποιείτε αναφορά

Φυλή

  • Καταχώρηση Πλάνου διεκδικήσεων
  • Κουμπί "ευχαριστώ"
  • Κατάταξη κόσμου στη σελίδα μελών
  • Περισσότερες έτοιμες λίστες μηνυμάτων

Ευκολία

  • Επιβεβαίωση εντολής "OK" επικεντρώνεται αυτόματα
  • Η ικανότητα μεταφοράς εμφανίζεται στην σελίδα επιβεβαίωσης εντολών
  • Αναδυόμενη λίστα χωριών συνεχής καθώς φορτώνει η σελίδα
  • Πληροφορίες στρατευμάτων υποστήριξης φαίνονται στις πλροφορίες χωριού
  • Μαζική επιλογή κουτιών (κρατήστε πατημένο το πλήκτρο του ποντικιού και σύρετε στα κουτάκια)
  • "Προηγούμενο" κουμπί για μέρος συγκέντρωσης
  • Η μαζική ακύρωση των εντολών στρατολόγησης
  • Αναδιάταξη ουράς οπλοποιείου

Άλλα

  • Νέο βραβείο: Θραύστης τείχους
  • Συγχώνευση αρκετών παλαιών αγνοούντων εργαλείων σε ένα
  • Όταν το ηθικό είναι κάτω από 100, το κουμπί καταδάφισης στο επιτελείο δεν είναι πια δυνατό να επιλεχθεί
  • Το κουτάκι "Εμφάνιση όλων των κτιρίων" στο επιτελείο ενεργοποιείται από προεπιλογή
  • Τυχαία η λίστα κατεύθυνσης αναγέννησης χωριών
  • Κουμπί για να αδειάσουν όλα τα κουμπία του προσωμοιωτή
  • "Σύνδεση στο τρέχον παράθυρο" επιλογή επιτήρησης
  • Σύνδεσμοι μπάρας συντομεύσεων/script πλαισίου εισαγωγής μπορεί τώρα να αλλάξει το μέγεθός τους.
  • Προσφορές στην αγορά μπορούν τώρα να επεξεργαστεί
  • Η "απόκρυψη των γεμάτων χωριών" λειτουργία στη μαζική στρατολόγηση τώρα δίνει προσοχή στο buffer
  • Προστέθηκαν περισσότερες πληροφορίες για το αναδυόμενο "τοποθεσία αριστοκράτη" στην ακαδημία
  • Χρώμα "Αποθήκη σχεδόν πλήρης" για απεικόνιση των πόρων


Επεξήγηση Μυστικών της Δύναμης

Βασικά

Έχετε φτιάξει το στρατό σας, κατακτήσει τους εχθρούς σας, μπήκατε σε μία παντοδύναμη φυλή και είστε οφόβος των μικρότερων παιχτών παντού. Τι κάνετε στη συνέχεια? Σε μία συγκεκριμένη στιγμή στο παιχνίδι, τα λεγόμενα "μυστικά της δύναμης" θα εμφανιστούν σε βάρβαρα χωριά παντού στο χάρτη. Αυτά τα μυστικά είναι εφευρέσεις και ανακαλύψεις που θα οδηγήσουν τον κόσμο σας σε μια νέα εποχή. Και είναι οι κύριοι στόχοι του παιχνιδιού: Μια φυλή που καταφέρνει να κρατήσει ένα πλήρες σύνολο των Μυστικών για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα θα είναι η κυρίαρχη δύναμη σε αυτή τη νέα εποχή και ως εκ τούτου, θα κερδίσει το παιχνίδι.

Έλεγχος ένα μυστικού

Μπορείτε να αποκτήσετε τον έλεγχο ενός μυστικού, όταν κατακτήσετε το χωριό που είναι τώρα αποθηκευμένο (υποδεικνύεται από ένα ειδικό εικονίδιο σημαία στον κεντρικό χάρτη) ή οταν το μυστικό μεταφερθεί σε ένα από τα χωριά σας. Σε αντίθεση με τα στρατεύματα, ένα μυστικό μπορεί να κινηθεί μόνο ένα μικρό αριθμό πεδίων τη φορά. Αφού έχει μετακινηθεί, το μυστικό χρειάζεται να ξεκουραστεί στο χωριό για ένα παρατεταμένο χρονικό διάστημα, και πάλι αυτό μπορεί να αλλάξει. Μόλις δώσετε μια εντολή για να μετακινησετε το μυστικό, θα αφήσει τον έλεγχό σας - δεν μπορείτε να ακυρώσετε την μετακίνηση ή να το πάρετε πίσω (εκτός αν κινηθεί πίσω σε σας), οπότε να είστε προσεκτικοί που το αναθέτετε.

Διάδοση Μυστικών

Μετά από λίγο, τα μυστικά θα αρχίσουν να απλώνονται γύρω από μια φυλή που τα κατέχει. Θα λαμβάνετε περιοδικές ενημερώσεις που θα σας ενημερώνουν πότε και, ενδεχομένως, που θα εξαπλωθεί το μυστικό. Το καινούριο "αντίγραφο" μυστικό είναι εξίσου καλό με το αρχικό μυστικό. Τελικά τα μυστικά θα εξαπλωθούν όλο και περισσότερο, καθιστώντας το όλο και πιο δύσκολο να κρατήσετε τα άπληστα χέρια των αντιπάλων σας μακριά από αυτά. Τελικά θα έρθει η ώρα να κάνετε μια επίθεση σε οποιαδήποτε χωριά που κατέχουν μυστικά που η φυλή σας δεν έχει ακόμα τον έλεγχο.

Κερδίζοντας το παιχνίδι

Για να κερδίσει το παιχνίδι, μιας φυλή πρέπει να διαθέτει ένα πλήρες σύνολο με τα Μυστικά. Δηλαδή, δεν χρειάζεται να κατέχει όλα τα μυστικά του χάρτη, μόνο ένα τουλάχιστον σετ του κάθε ονομασμένου μυστικού. Όταν μια φυλή έχει αποκτήσει τον έλεγχο ενος πλήρους σετ, ένα χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης για τη νίκη θα ξεκινήσει. Εάν μια φυλή διατηρεί τον έλεγχο του συνόλου για την περίοδο αντίστροφη μέτρηση, θα κερδίσει το παιχνίδι. Σημειώστε ότι μόνο το πλήρες σετ μετραει! Αν μια φυλή έχει περισσότερα από ένα αντίγραφα ενός μυστικού, αρκεί η φυλή να διατηρήσει τον έλεγχο της μίας παρουσίας αυτού του μυστικού για να διατηρήσουν την πληρότητα του σετ και να κερδίσουν.

Αφού μία φυλή κερδίσει, ο κόσμος θα πάει αυτόματα σε ρυθμίσεις ειρήνης και τελικά θα κλείσει.