Κλείσιμο κόσμου: Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
||
(2 ενδιάμεσες εκδόσεις από ένα χρήστη δεν εμφανίζονται) | |||
Γραμμή 19: | Γραμμή 19: | ||
=== | === Κερδίζοντας τον κόσμο === | ||
Για να κερδίσει τον κόσμο μία φυλή πρέπει να έχει στην κατοχή της ένα πλήρες σετ μυστικών. Δεν είναι υποχρεωτικό να έχεις στην κατοχή σου όλα τα μυστικά του χάρτη, αλλά η φυλή σου θα πρέπει να κατέχει τουλάχιστον ένα μυστικό του κάθε είδους. Όταν μία φυλή αποκτήσει τον έλεγχο ενός ολόκληρου σετ, θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση ενός χρονομέτρου. Εάν η φυλή διατηρήσει τον έλεγχο του σετ του χρόνου που θα αναφέρεται στο χρονόμετρο, θα κερδίσει τον κόσμο. Μόνο το σετ μετρά για το κλείσιμο του κόσμου: εάν μία φυλή έχει στην κατοχή της πάνω από ένα αντίγραφο του ίδιου μυστικού, αρκεί να διατηρήσει μόνο το ένα αντίγραφο αυτού του μυστικού για να ολοκληρώσει το σετ και έτσι να κερδίσει τον κόσμο. | |||
Όταν μία φυλή κερδίσει, ο κόσμος θα μπει αυτόματα σε κατάσταση ειρήνης και τελικά θα κλείσει. | |||
== | == Διαφωτισμός== | ||
Το σενάριο '''Διαφωτισμός''' παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2019 και στο οποίο ο κύριος στόχος είναι η κατάληψη τουλάχιστον ενός χωριού με Πανεπιστήμιο και η αναβάθμισή του σε συγκεκριμένο επίπεδο. Μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή του τελευταίου επιπέδου του Πανεπιστημίου, ο κόσμος θα κλείσει. | |||
Προκειμένου να επιτευχθεί νωρίτερα ο στόχος, οι παίκτες της φυλής πρέπει να συνεργαστούν και να στείλουν πόρους στο χωριό. Ο στόχος αυτού του σεναρίου κλεισίματος είναι η αναβάθμιση του Πανεπιστημίου στο μέγιστο επίπεδο. | |||
Περισσότερες πληροφορίες, στην ακόλουθη σελίδα: '''[https://help.fyletikesmaxes.gr/wiki/Age_of_Enlightenment Διαφωτισμός]''' | |||
== | == Κυριαρχία == | ||
Καθώς περνούν οι εβδομάδες και οι μήνες, παρατηρείς πως η φυλή σου εξαπλώνεται στο χάρτη και αρχίζει να πιέζει ασφυκτικά τον κόσμο. Σε έναν κόσμο που το κλείσιμό του βασίζεται στην κυριαρχία, αυτό σημαίνει πως εσύ και η φυλή σου είστε κοντά στο να κερδίσετε τον κόσμο. Όταν μία φυλή πλησιάζει τις προϋποθέσεις της κυριαρχίας (που είναι διαφορετικές για κάθε κόσμο), θα σταλεί σε όλους τους παίκτες μία προειδοποίηση που θα τους ενημερώνει πως μία φυλή πλησιάζει στο να νικήσει τον κόσμο. Από αυτό το σημείο και έπειτα, θα είναι μία συνεχής μάχη της κυρίαρχης φυλής να πετύχει τον στόχο της και για την κάθε άλλη φυλή να προσπαθήσει να την σταματήσει! | |||
=== | === Τι είναι η Κυριαρχία === | ||
Η κυριαρχία υπολογίζεται από το ποσοστό των χωριών που έχει μία φυλή υπό την κατοχή της, σε σχέση με το σύνολο των ενεργών χωριών των παικτών του κόσμο. Για παράδειγμα, εάν υπάρχουν 100.000 χωριά παικτών στον κόσμο και μία φυλή έχει στην κατοχή της 50.000 χωριά, τότε αυτή η φυλή έχει το 50% της κυριαρχίας. | |||
=== | |||
=== Προϋποθέσεις για νίκη === | |||
Για να κερδίσει μία φυλή τον κόσμο, θα πρέπει να πληρούνται και οι δύο κάτωθι προϋποθέσεις (για τον κάθε κόσμο, υπάρχουν διαφορετικές προϋποθέσεις): | |||
* Ο κόσμος πρέπει να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον κάποιο χρονικό διάστημα που είναι ανοικτός. | |||
* Η φυλή θα πρέπει να πληρεί το απαιτούμενο επίπεδο κυριαρχίας. | |||
=== Κερδίζοντας τον κόσμο === | |||
Σε όλους τους παίκτες θα σταλεί μία προειδοποίηση όταν οι προϋποθέσεις για την νίκη κοντεύουν να ολοκληρωθούν. Όταν εκπληρωθούν και οι δύο προϋποθέσεις, θα σταλεί στους παίκτες μία αναφορά που θα τους ενημερώνει πως οι προϋποθέσεις εκπληρώθηκαν και πως τέθηκε σε ισχύ η κατάσταση ειρήνης. Η φυλή που κατάφερε να έχει στην κατοχή της το απαιτούμενο ποσοστό κυριαρχίας, κερδίζει τον κόσμο. | |||
== Προϋποθέσεις Πόντων/Χωριών == | |||
Αυτό το σενάριο μπορεί να εφαρμοστεί είτε σε φυλή είτε σε παίκτη, αναλόγως των ρυθμίσεων του κόσμου. Το σενάριο του παίκτη συνήθως χρησιμοποιείτε σε κόσμους μεγάλης ταχύτητας και δεν είναι τόσο συνηθισμένο σε κόσμους μικρότερης ταχύτητας. Και στις δύο περιπτώσεις για να κερδίσει τον κόσμο μία φυλή ή ένας παίκτης θα πρέπει να έχει συγκεκριμένους πόντους και χωριά. Έπειτα, θα πρέπει να τα διατηρήσουν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Εάν ο παίκτης ή η φυλή, χάσει τον απαιτούμενο αριθμό χωριών ή πόντων, το κλείσιμο του κόσμου θα ακυρωθεί και η διαδικασία θα πρέπει να ξεκινήσει ξανά. | |||
=== Προϋποθέσεις για νίκη === | |||
Για να κερδίσει τον κόσμο ένας παίκτης ή μία φυλή, θα πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις (οι ακριβείς προϋποθέσεις εξαρτώνται από τις ρυθμίσεις του κόσμου): | |||
* Ο παίκτης/Η φυλή θα πρέπει να πληρεί τους ελάχιστους πόντους που απαιτούνται. | |||
* Ο παίκτης/Η φυλή θα πρέπει να πληρεί τον ελάχιστον αριθμό χωριών που απαιτούνται. | |||
* Ο παίκτης/Η φυλή θα πρέπει να διατηρήσει και τις δύο αυτές προϋποθέσεις για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. | |||
=== Κερδίζοντας τον κόσμο === | |||
Θα σταλεί μία προειδοποίηση σε όλους τους παίκτες όταν ένας παίκτης ή μία φυλή πληρεί τις προϋποθέσεις νίκης. Σε αυτό το σημείο, οι υπόλοιποι παίκτες/υπόλοιπες φυλές του κόσμου θα έχουν στη διάθεσή τους ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θα πρέπει να αφαιρέσουν τις προϋποθέσεις νίκης από τον/την παίκτη/φυλή. Εάν δεν το καταφέρουν και ο/η παίκτης/φυλή διατηρήσει τις προϋποθέσεις που ορίζονται για το χρονικό διάστημα, θα κερδίσει τον κόσμο. |
Τελευταία αναθεώρηση της 16:02, 9 Ιουλίου 2019
Κλείσιμο κόσμου
Υπάρχουν διαφορετικοί παράγοντες που καθορίζουν το κλείσιμο ενός κόσμος. Οι προϋποθέσεις για το κλείσιμο ενός κόσμου μπορεί να ποικίλουν όσο ο κόσμος προχωρά, γι' αυτό θα πρέπει να ελέγχεις τις προϋποθέσεις για το κλείσιμο του κόσμου που παίζεις. Υπάρχουν 3 διαφορετικά σενάρια για το κλείσιμο ενός κόσμου: Μυστικά, Κυριαρχία, προϋποθέσεις Πόντων ή Χωριών.
Σε κάποιους κόσμους (ιδιαίτερα στους παλιούς) δεν υπάρχει αυτόματο τέλος του κόσμου. Σε αυτούς τους κόσμους λοιπόν, θα πρέπει να εκπληρωθούν διαφορετικές ρυθμίσεις ή προϋποθέσεις για να κλείσει ο κόσμος. Δες τις ρυθμίσεις του κάθε κόσμου ξεχωριστά ή τις ανακοινώσεις του forum για το προγραμματισμένο κλείσιμο ενός κόσμου.
Μυστικά
Έφτιαξες το στρατό σου, κατέκτησες του εχθρούς σου, έγινες μέλος σε μία μεγάλη Φυλή και είσαι ο φόβος και ο τρόμος των απανταχού μικρών παικτών. Ποιο είναι το επόμενο βήμα λοιπόν; Σε κάποια χρονική στιγμή του παιχνιδιού, τα Μυστικά θα κάνουν την εμφάνισή τους σε χωριά βαρβάρων σε ολόκληρο το χάρτη. Αυτά τα μυστικά, είναι εφευρέσεις και ανακαλύψεις που θα οδηγήσουν τον κόσμο σε μία νέα εποχή. Και είναι ο βασικός στόχος του παιχνιδιού: μία φυλή που θα καταφέρει να συγκεντρώσει και να κρατήσει ένα πλήρες σετ μυστικών για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα θα γίνει η κυρίαρχη δύναμη σε αυτήν τη νέα εποχή και θα κερδίσει τον κόσμο.
Ελέγχοντας ένα Μυστικό
Αποκτάς τον έλεγχο ενός μυστικού όταν κατακτήσεις το χωριό στο οποίο εμφανίστηκε (εμφανίζεται με μία κίτρινη σημαία στο χάρτη) ή το μυστικό μεταφερθεί σε κάποιο δικό σου χωριό. Σε αντίθεση με τον στρατό, ένα μυστικό μπορεί να μετακινηθεί μόνο μερικά πεδία κάθε φορά. Μετά την μετακίνηση, το μυστικό πρέπει να ξεκουραστεί για κάποιες ώρες στο νέο χωριό που μεταφέρθηκε. Ο χρόνος που πρέπει να ξεκουραστεί εξαρτάται από τις ρυθμίσεις του κόσμου. Από τη στιγμή που θα δώσεις την εντολή μετακίνησης ενός μυστικού, αυτό θα φύγει από τον έλεγχό σου χωρίς να μπορείς να ακυρώσεις την εντολή μετακίνησης ή να το πάρεις πίσω ξανά (εκτός εάν σου το μεταφέρουν πάλι σε δικό σου χωριό). Άρα θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός στα άτομα που εμπιστεύεσαι για να στείλεις το μυστικό που έχεις στην κατοχή σου.
Εξάπλωση των Μυστικών
Μετά από λίγο καιρό, τα μυστικά θα αρχίσουν να εξαπλώνονται γύρω από την Φυλή που τα ελέγχει. Θα ενημερώνεσαι τακτικά για το πότε και πιθανόν που θα εμφανιστεί το επόμενο μυστικό. Το πρόσφατο "αντίγραφο" ενός μυστικού είναι το ίδιο ακριβώς με το αρχικό. Τελικά τα μυστικά θα εξαπλώνονται συνεχώς, κάνοντας όλο και ποιο δύσκολο να κρατήσεις μακριά από αυτά τους αντιπάλους σου. Τελικά θα έρθει η ώρα που θα πρέπει να κάνεις επιθέσεις σε κάθε χωριό της αντίπαλης φυλής που δεν το έχει και η δική σου φυλή.
Κερδίζοντας τον κόσμο
Για να κερδίσει τον κόσμο μία φυλή πρέπει να έχει στην κατοχή της ένα πλήρες σετ μυστικών. Δεν είναι υποχρεωτικό να έχεις στην κατοχή σου όλα τα μυστικά του χάρτη, αλλά η φυλή σου θα πρέπει να κατέχει τουλάχιστον ένα μυστικό του κάθε είδους. Όταν μία φυλή αποκτήσει τον έλεγχο ενός ολόκληρου σετ, θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση ενός χρονομέτρου. Εάν η φυλή διατηρήσει τον έλεγχο του σετ του χρόνου που θα αναφέρεται στο χρονόμετρο, θα κερδίσει τον κόσμο. Μόνο το σετ μετρά για το κλείσιμο του κόσμου: εάν μία φυλή έχει στην κατοχή της πάνω από ένα αντίγραφο του ίδιου μυστικού, αρκεί να διατηρήσει μόνο το ένα αντίγραφο αυτού του μυστικού για να ολοκληρώσει το σετ και έτσι να κερδίσει τον κόσμο.
Όταν μία φυλή κερδίσει, ο κόσμος θα μπει αυτόματα σε κατάσταση ειρήνης και τελικά θα κλείσει.
Διαφωτισμός
Το σενάριο Διαφωτισμός παρουσιάστηκε τον Ιούλιο του 2019 και στο οποίο ο κύριος στόχος είναι η κατάληψη τουλάχιστον ενός χωριού με Πανεπιστήμιο και η αναβάθμισή του σε συγκεκριμένο επίπεδο. Μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή του τελευταίου επιπέδου του Πανεπιστημίου, ο κόσμος θα κλείσει.
Προκειμένου να επιτευχθεί νωρίτερα ο στόχος, οι παίκτες της φυλής πρέπει να συνεργαστούν και να στείλουν πόρους στο χωριό. Ο στόχος αυτού του σεναρίου κλεισίματος είναι η αναβάθμιση του Πανεπιστημίου στο μέγιστο επίπεδο.
Περισσότερες πληροφορίες, στην ακόλουθη σελίδα: Διαφωτισμός
Κυριαρχία
Καθώς περνούν οι εβδομάδες και οι μήνες, παρατηρείς πως η φυλή σου εξαπλώνεται στο χάρτη και αρχίζει να πιέζει ασφυκτικά τον κόσμο. Σε έναν κόσμο που το κλείσιμό του βασίζεται στην κυριαρχία, αυτό σημαίνει πως εσύ και η φυλή σου είστε κοντά στο να κερδίσετε τον κόσμο. Όταν μία φυλή πλησιάζει τις προϋποθέσεις της κυριαρχίας (που είναι διαφορετικές για κάθε κόσμο), θα σταλεί σε όλους τους παίκτες μία προειδοποίηση που θα τους ενημερώνει πως μία φυλή πλησιάζει στο να νικήσει τον κόσμο. Από αυτό το σημείο και έπειτα, θα είναι μία συνεχής μάχη της κυρίαρχης φυλής να πετύχει τον στόχο της και για την κάθε άλλη φυλή να προσπαθήσει να την σταματήσει!
Τι είναι η Κυριαρχία
Η κυριαρχία υπολογίζεται από το ποσοστό των χωριών που έχει μία φυλή υπό την κατοχή της, σε σχέση με το σύνολο των ενεργών χωριών των παικτών του κόσμο. Για παράδειγμα, εάν υπάρχουν 100.000 χωριά παικτών στον κόσμο και μία φυλή έχει στην κατοχή της 50.000 χωριά, τότε αυτή η φυλή έχει το 50% της κυριαρχίας.
Προϋποθέσεις για νίκη
Για να κερδίσει μία φυλή τον κόσμο, θα πρέπει να πληρούνται και οι δύο κάτωθι προϋποθέσεις (για τον κάθε κόσμο, υπάρχουν διαφορετικές προϋποθέσεις):
- Ο κόσμος πρέπει να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον κάποιο χρονικό διάστημα που είναι ανοικτός.
- Η φυλή θα πρέπει να πληρεί το απαιτούμενο επίπεδο κυριαρχίας.
Κερδίζοντας τον κόσμο
Σε όλους τους παίκτες θα σταλεί μία προειδοποίηση όταν οι προϋποθέσεις για την νίκη κοντεύουν να ολοκληρωθούν. Όταν εκπληρωθούν και οι δύο προϋποθέσεις, θα σταλεί στους παίκτες μία αναφορά που θα τους ενημερώνει πως οι προϋποθέσεις εκπληρώθηκαν και πως τέθηκε σε ισχύ η κατάσταση ειρήνης. Η φυλή που κατάφερε να έχει στην κατοχή της το απαιτούμενο ποσοστό κυριαρχίας, κερδίζει τον κόσμο.
Προϋποθέσεις Πόντων/Χωριών
Αυτό το σενάριο μπορεί να εφαρμοστεί είτε σε φυλή είτε σε παίκτη, αναλόγως των ρυθμίσεων του κόσμου. Το σενάριο του παίκτη συνήθως χρησιμοποιείτε σε κόσμους μεγάλης ταχύτητας και δεν είναι τόσο συνηθισμένο σε κόσμους μικρότερης ταχύτητας. Και στις δύο περιπτώσεις για να κερδίσει τον κόσμο μία φυλή ή ένας παίκτης θα πρέπει να έχει συγκεκριμένους πόντους και χωριά. Έπειτα, θα πρέπει να τα διατηρήσουν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Εάν ο παίκτης ή η φυλή, χάσει τον απαιτούμενο αριθμό χωριών ή πόντων, το κλείσιμο του κόσμου θα ακυρωθεί και η διαδικασία θα πρέπει να ξεκινήσει ξανά.
Προϋποθέσεις για νίκη
Για να κερδίσει τον κόσμο ένας παίκτης ή μία φυλή, θα πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις (οι ακριβείς προϋποθέσεις εξαρτώνται από τις ρυθμίσεις του κόσμου):
- Ο παίκτης/Η φυλή θα πρέπει να πληρεί τους ελάχιστους πόντους που απαιτούνται.
- Ο παίκτης/Η φυλή θα πρέπει να πληρεί τον ελάχιστον αριθμό χωριών που απαιτούνται.
- Ο παίκτης/Η φυλή θα πρέπει να διατηρήσει και τις δύο αυτές προϋποθέσεις για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Κερδίζοντας τον κόσμο
Θα σταλεί μία προειδοποίηση σε όλους τους παίκτες όταν ένας παίκτης ή μία φυλή πληρεί τις προϋποθέσεις νίκης. Σε αυτό το σημείο, οι υπόλοιποι παίκτες/υπόλοιπες φυλές του κόσμου θα έχουν στη διάθεσή τους ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θα πρέπει να αφαιρέσουν τις προϋποθέσεις νίκης από τον/την παίκτη/φυλή. Εάν δεν το καταφέρουν και ο/η παίκτης/φυλή διατηρήσει τις προϋποθέσεις που ορίζονται για το χρονικό διάστημα, θα κερδίσει τον κόσμο.