Battles: Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων

Από Tribalwars Wiki GR
Jump to navigation
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας
 
(Μία ενδιάμεση αναθεώρηση από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
= Basics =
= Μέρος Συγκέντρωσης =
 
<br>
Here you'll get the basic information on how to attack, support and to defend yourself.
[[File:place1.png|center|frame]]
 
Από το Μέρος Συγκέντρωσης γίνεται ο έλεγχος των μονάδων που έχουν στρατολογηθεί στο χωριό. Παρέχει επίσης χρήσιμες πληροφορίες για τις μονάδες υποστήριξης και τις εντολές του χωριού. Από εδώ μπορεί να γίνει ακύρωση μιας εντολής.
== Rally point ==
<br>
 
= Επίθεση =
[[File:place1.png|left]]
<br>
The rally point is the central meeting point of your troops and the place you use to control them. Under "commands" you can send out your troops or cancel commands during the first few minutes after sending (usually 10 minutes, but this varies according to world settings).
Μπορεί να γίνει απευθείας από τον χάρτη ή από το μέρος συγκέντρωσης. Στον χάρτη, επιλέγετε το χωριό που θέλετε να επιτεθείτε και στη συνέχεια ''Αποστολή στρατού''. Γίνεται ανακατεύθυνση στην καρτέλα του Μέρους Συγκέντρωσης όπου εισάγετε τις μονάδες που θέλετε να στείλετε και με το ''Επίθεση'' η εντολή ξεκινά.
When you click on "troops" you see all the units that are stationed in other villages or that have been send to this village from other villages.
<br>
 
[[File:Attacking.PNG|center|frame|link=|Χρήση του Μέρους Συγκέντρωσης για την αποστολή επίθεσης]]
== Attacking ==
<br>
 
= Άμυνα =
Once you've built a few units and want to attack an opponent, just go to the map and click on the village that you want to attack. There you select "send troops". It's important that you don't forget that every village has a base defense and that the opponent might have units as well.
<br>
All units have different properties, which make some units better for attacking and others better for defending. You can find details about the units' skills in the [[Units|Unit overview]].
Οι συνεχείς επιθέσεις έχουν δύο πιθανούς σκοπούς: την λεηλασία πόρων ή την κατάκτηση του χωριού. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προστατευθείτε:
 
<br>
[[File:Attacking.PNG|center|frame|link=|Using the rally point to send a command]]
* Ζητήστε βοήθεια από τη φυλή
 
* Χρησιμοποιείστε τους πόρους σχεδόν άμεσα και μην τους αφήνετε να συσσωρεύονται στην Αποθήκη
== Defending ==
* Αναβαθμίστε την Κρυψώνα και το Μέρος Συγκέντρωσης
 
<br>
If you are attacked regularly, the attacker probably wants either your resources or he wants to noble your village.
[[File:Hiding_place.png|center|frame|link=|Η Κρυψώνα εξασφαλίζει πως μια συγκεκριμένη ποσότητα πόρων δεν μπορεί να λεηλατηθεί.]]
If there is no nobleman included in the attack, the attacker is probably just trying to plunder your resources. There are a few things you can do to protect yourself:
<br>
 
= Υποστήριξη =
* Contact your tribe for help
<br>
* Keep the stored resources low by using all the resources right away
Η αποστολή στρατού και πόρων σε συμπαίκτες και φίλους είναι μια σημαντική δυνατότητα του παιχνιδιού. Η αποστολή στρατού γίνεται από το Μέρος Συγκέντρωσης, επιλέγοντας τις μονάδες, εισάγοντας τις συντεταγμένες του χωριού στόχου, πατώντας Υποστήριξη και επιβεβαιώνοντας την εντολή με ΟΚ.
* Build up your hiding place and wall.
<br>
 
Όταν οι μονάδες υποστήριξης φτάσουν στο χωριό-στόχο, θα λάβετε αναφορά. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έχετε κάνει στα φίλτρα των αναφορών, μπορεί να συνεχίσετε να παίρνετε αναφορές κάθε φορά που το χωριό που υποστηρίζουν δέχεται επίθεση ή όταν υπάρχουν απώλειες.
All units have different properties, which make some units better for attacking and others better for defending. You can find details about the units' skills in the [[Units|Unit overview]].
<br>
 
Η ανάκληση των μονάδων υποστήριξης γίνεται από το Μέρος Συγκέντρωσης, όπου επιλέγετε αν θέλετε να επιστραφούν όλες ή μέρος τους.
In the beginning the paladin is a very good unit to protect yourself against the first attacks and it becomes even more valuable when other players send their paladins as support.
<br>
 
[[File:Supporting.png|center|frame|link=|Εντοπισμός των μονάδων που υποστηρίζουν άλλα χωριά από το Μέρος Συγκέντρωσης.]]
[[File:Hiding_place.png|center|frame|link=|The hiding place ensures that you'll always keep a certain amount of your resources no matter how often you're being attacked.]]
<br>
 
= Ανιχνεύσεις =
== Supporting ==
<br>
 
[[File:scouting.jpg|center|frame]]
Sometimes another member of your tribe or a friend needs your help. You can send resources to other players, but you can also send troops as support to help defend other players against enemies. To do this go to your rally point and enter the target coordinates, then add the number of troops you want to send. Now click on "support" and confirm with "OK" and your troops will begin their journey.
<br>
 
Οι ανιχνευτές παρέχουν πληροφορίες για τον στρατό και τα κτήρια άλλων χωριών. Οι επιθέσεις με ανιχνευτές γίνονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και με άλλες μονάδες.
When you send your paladin as part of your supporting army, all your troops move at the same speed as the paladin.
<br>
 
Ο μοναδικός τρόπος άμυνας έναντι ανιχνευτών, είναι η ύπαρξη ανιχνευτών στο αμυνόμενο χωριό. Μπορεί να υπάρξουν απώλειες στους αμυνόμενους ανιχνευτές, αλλά οι επιτιθέμενοι ανιχνευτές δεν θα προκαλέσουν απώλειες στις μονάδες του χωριού.
When your supporting troops are attacked in another player's village you will receive a report telling you how many troops you have lost. You do not see who attacked, or how many units were attacking. When your troops have finished defending a village you can withdraw them. To withdraw your troops enter your rally point and click "troops". There you can withdraw some or all of your troops.
<br>
 
Το αποτέλεσμα μιας ανίχνευσης, εξαρτάται από τους επιζήσαντες επιτιθέμενους ανιχνευτές στο Απλοποιημένο σύστημα εξερεύνησης:
[[File:Supporting.png|center|frame|link=|In the rally point you can check where your supporting troops are from the '''Troops''' menu option.]]
<br>
 
* Αν επιζήσει τουλάχιστον ένας επιτιθέμενος ανιχνευτής: θα αποκαλυφθούν οι μονάδες που υπάρχουν εκείνη τη στιγμή στο χωριό.
== Speed ==
* Αν επιζήσει τουλάχιστον το 50% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και οι πόροι που υπάρχουν στο χωριό.
 
* Αν επιζήσει τουλάχιστον το 70% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και τα επίπεδα των κτηρίων του χωριού.
You can see the speed of the units in the [[Units|Unit overview]]. When you send several units together, they will march at the speed of the slowest unit. Troops will march home after an attack at the same speed as their outward journey.
* Αν επιζήσει τουλάχιστον το 90% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και οι μονάδες που βρίσκονται εκτός χωριού.
 
<br><br>
An exception to this is the paladin. When you send out support troops that include your paladin, all troops that march with him will move at his speed.
Στο Σύστημα 3 επιπέδων, ισχύουν τα εξής:
 
<br>
Your troops always march the direct way. They also march diagonal over villages, lakes and mountains without a change to their speed.
** Στο επίπεδο 1 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν τους πόρους που υπάρχουν στο χωριό.
 
** Στο επίπεδο 2 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν και τα επίπεδα των κτηρίων του χωριού.
== The wall ==
** Στο επίπεδο 3 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν και τις μονάδες που βρίσκονται εκτός του χωριού.
 
<br>
[[File:wall1.png|right]]
[[File:scout_report.png|center|frame|link=|Παράδειγμα αναφοράς ανίχνευσης με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για ένα χωριό.]]
The wall greatly increases the defense of the village. It affects both the base defense and the defending troops.
<br>
 
= Ηθικό =
The wall is very effective to protect yourself from plunderers, especially in the early stages of the game. Later in the game a fully constructed wall is the backbone of every defensive army.
<br>
 
[[File:attack_morale.png|frame|center|link=|Το ηθικό εμφανίζεται στο παράθυρο επιβεβαίωσης της εντολής.]]
== Scouting ==  
<br>
 
Το ηθικό είναι ένα μέτρο προστασίας για νέους παίκτες και υπολογίζεται από τους πόντους του αμυνόμενου και του επιτιθέμενου παίκτης. Όσο μεγαλύτερη η διαφορά πόντων μεταξύ επιτιθέμενου και αμυνόμενου, τόσο μικρότερο το ηθικό της επίθεσης. Για παράδειγμα, όταν ένας παίκτης επιτίθεται με 45% ηθικό, οι μονάδες του θα επιτίθενται με το 45% της δύναμής τους. Ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για επιθέσεις μικρότερων παικτών προς μεγαλύτερους. Σε αυτή την περίπτωση, το ηθικό θα είναι πάντα 100%.
[[File:scouting.jpg|right|frame]]
<br>
With scouts you can get information about your enemies' villages. To spy on the village all you have to do is attack with your scouts, just like you would with any other unit.
Ο χρόνος είναι ακόμη ένας παράγοντας που λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του ηθικού. Ξεκινά να μετρά από όταν ο κάθε παίκτης ξεκινά στον κόσμο. Εάν ένας μικρός παίκτης παίζει για μεγάλο χρονικό διάστημα σε έναν κόσμο αλλά παραμένει σε χαμηλούς πόντους, το ηθικό θα συνεχίσει να αυξάνεται έως το 50%.
 
<br>
The only way to defeat scouts that are attacking your village is to have scouts present in your village - these will then defend against the incoming scouts. The scouts defending your village may cause losses among the attacking scouts, but you will not lose any of your own units to attacking scouts.
Ο υπολογισμός του ηθικού γίνεται από τον προσομοιωτή, εισάγοντας τους πόντους του επιτιθέμενου και του αμυνόμενου παίκτη.
 
<br>
On all worlds the result of the scout attack depends on the amount of the surviving scouts.
= Βασική άμυνα =
 
<br>
* If at least one scout survives: You can see the units currently stationed at the village.
Κάθε χωριό έχει μια βασική άμυνα. Αυτό σημαίνει πως προστατεύεται ακόμα και αν δεν υπάρχουν μονάδες να το υπερασπιστούν. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως 1 ή 2 Δορατοφόροι θα χαθούν ακόμα και αν δεν υπάρχουν μονάδες υποστήριξης στο χωριό. Η βασική άμυνα αυξάνεται με την αναβάθμιση του Τείχους.
* If at least 50% of the scouts survive: You can also see the village's resources.
<br>
* If at least 70% of the scouts survive: You can also see the construction levels of the village's buildings.
= Τύχη =
* If more than 90% of the scouts survive: You can also see troops belonging to the village that are currently away from the village.
<br>
 
Η τύχη είναι ένας εντελώς τυχαίος παράγοντας σε κάθε μάχη. Οι βασικές της τιμές κυμαίνονται μεταξύ -25% και +25% και πάντα παρουσιάζεται από την πλευρά του επιτιθέμενου. Μια επίθεση με +25% τύχη σημαίνει πως οι μονάδες μάχονται με 25% περισσότερη επιθετική δύναμη.
However, there are some further restrictions and requirements that differ per world.
<br>
 
* Sometimes world settings do not permit scouts to spy on units outside villages. If this is the case, the only way to see units outside enemy villages is to use [[Paladin_items|Kalid's telescope]].
* If the [[Tech_systems|3 level research system]] is enabled:
** Level 1 scouts must be researched in order to see resources in the village.
** Level 2 scouts must be researched in order to see buildings in the village.
** Level 3 scouts must be researched in order to see troops belonging to the village that are currently not stationed there.
* Please note that some scout settings require a minimum of 4 scouts to be sent in order for all of them to survive, even if a village is undefended. This setting is often used in combination with the [[Tech_systems| Simple research system]].
 
[[File:scout_report.png|center|frame|link=|An example of a scout report where all possible information is revealed.]]
 
 
= Advanced =
 
Tribal Wars' fighting system has a few special features like morale. Before you seriously start to attack it is recommended that you read that part of the help.
 
== Morale ==  
 
[[File:attack_morale.png|frame|right|link=|The morale is shown on the attack confirmation page.]]
Morale is a protection for new players. It gets calculated from the points of attacker and defender. A player usually attacks with 100% morale, but if you attack a player that is much smaller than you, you will get a penalty. When morale is 45% your troops will only attack at 45% of their usual attack strength.
If a smaller player attacks a much bigger player, there is no bonus on the attack. The maximum morale is 100%.
 
Time can also play a factor in morale calculation. By that it uses the time since the player joined the world. If a small player has been playing a world for a long time but still has a small amount of points, morale will continuously rise until it reaches 50%.
 
You can find a morale calculator in the simulator. Just add your target's points and your own points to get the morale. Not all worlds use morale, and morale settings can vary from world to world.
 
== Basic defense ==
 
Every village has a base defense. This means that every village defends itself, even if no troops are in the village. This means that very small attack forces, like 1 or 2 spear fighters, will die even without defending troops. The base defense is increased by building up the wall.
 
== Luck ==
 
Luck is a completely random component of every fight. Your Luck will be somewhere between -25% and +25% and it is always given from the attackers point of view. If you are attacking with +25% luck it means that your fighting power is increased by 25%.
 
[[File:luck.png|center|frame|link=|The luck is shown on battle reports.]]
[[File:luck.png|center|frame|link=|The luck is shown on battle reports.]]
 
<br>
== Barbarian villages ==
Η τύχη μπορεί να επηρεαστεί μόνο από τις [[Σημαίες]].
 
<br>
You can recognise abandoned villages as they are named "barbarian villages". There is no difference between villages owned by players and abandoned and barbarian villages. The moral for empty villages is always 100%. You can take over empty villages just like any other. Although barbarian villages have no owner, they will grow to a certain size if the world settings allow.
= Χωριά βαρβάρων =
 
<br>
When players are deleted due to an infraction or due to them deleting their account, their villages turn into barbarian villages. Sometimes units are placed in barbarian villages that formerly belonged to an infracted player.
Η μόνη διαφορά μεταξύ χωριών βαρβάρων και χωριών παικτών, είναι πως τα χωριά βαρβάρων δεν έχουν ιδιοκτήτη. Το ηθικό για τα χωριά βαρβάρων είναι πάντα 100% και οι επιθέσεις προς αυτά δεν επηρεάζονται από τη νυχτερινή προστασία.
 
<br>
== Catapults ==
= Προσομοιωτής =
 
<br>
Catapults can destroy your opponent's buildings. If you initiate an attack with catapults, you can select which building is targeted in the window from which you launch the attack. Using the "catapult target building level" in the simulator, you can simulate how many catapults you will need to partially or completely destroy a building at level X. It doesn't matter which building you're attacking; only the level is decisive, with the exception of the [[Battles#Church|church]]. This means that in order to destroy an academy at level 1, you need just as many catapults as you do to destroy a smithy at level 1.
[[File:simulator.png|center|thumb|Χρήση του προσομοιωτή για την πρόβλεψη της έκβασης μιας μάχης.]]
 
<br>
The following buildings can not be demolished below level 1: Village headquarters, Farm, Warehouse.
Ο Προσομοιωτής είναι προσβάσιμος από το Μέρος Συγκέντρωσης και δίνει μια ιδέα για το αποτέλεσμα μιας μάχης. Χρειάζεται να εισαχθούν οι αμυνόμενες και οι επιτιθέμενες μονάδες, το επίπεδο του τείχους, το ηθικό, η πίστη, οι σημαίες, τυχόν ενισχύσεις που θα χρησιμοποιούνται καθώς και μια πρόβλεψη για την τύχη.
 
<br>
The hiding place cannot be attacked with Catapults.
Προτείνεται να επιλέγεται πάντα -25% τύχη έτσι ώστε να υπάρχει πρόβλεψη για το χειρότερο δυνατό σενάριο.
 
<br>
[[File:cat_target.png|center|frame|link=|The catapult target can be selected on the attack confirmation page.]]
= Κατάσταση ύπνου =
 
<br>
== Simulator ==  
Η κατάσταση ύπνου συνήθως χρησιμοποιείται σε γύρους Speed. Εφόσον είναι ενεργή στον κόσμο και ενεργοποιηθεί από τον παίκτη, οι εισερχόμενες επιθέσεις θα μετατρέπονται σε επισκέψεις και δεν θα προκαλέσουν καμία ζημιά στον αμυνόμενο λογαριασμό.
 
<br>
[[File:simulator.png|right|thumb|Using the simulator to predict the outcome of a fight.]]
= Νυχτερινή προστασία =
 
<br>
The Simulator lets you get an idea of the outcome of a fight. To use the simulator, enter your own units and the target's units, the wall and the morale.
Κάθε κόσμος έχει διαφορετικές ώρες για την νυχτερινή προστασία. Όταν όμως είναι ενεργή, ο αμυνόμενος λαμβάνει ένα αμυντικό bonus της τάξης του 100%. Η νυχτερινή προστασία δεν επηρεάζει τις επιθέσεις ανιχνευτών ούτε τις επιθέσεις προς χωριά βαρβάρων.
You can select the item that you want each paladin to carry in battle from a corresponding list. It is also possible to select several items if there are several paladins with various items in the defending village. You just have to take a good guess about how the opponent has equipped his paladin. You should also set whether the units have religious belief, since only troops with this belief have 100% fighting power. If you don't know whether the village lies within the corresponding belief radius, you will need to guess.
<br>
 
Εάν μια επίθεση φτάσει στον στόχο κατά τη διάρκεια της νυχτερινής προστασίας, θα επισημαίνεται και στην αναφορά της επίθεσης.
You can also change the luck, e.g. to test what happens with -25% luck as the "worst case" scenario. This is relevant if you want to know whether you will win regardless of how lucky (or unlucky) you may be.
<br>
 
= Κατακτώντας άλλα χωριά =
Once you have set the options, the simulator calculates the outcome of the battle.
<br>
 
Ο μόνος τρόπος απόκτησης δεύτερου χωριού είναι μέσω κατάκτησης. Μπορούν να κατακτηθούν χωριά παικτών αλλά και χωριά βαρβάρων. Προτού ξεκινήσει η κατάκτηση, θα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμος τουλάχιστον ένας Αριστοκράτης και ο στρατός που θα τον συνοδεύσει στις επιθέσεις του.  
== Sleep mode ==
Η αρχική εμπιστοσύνη ενός χωριού είναι 100. Κάθε επίθεση με Αριστοκράτη μειώνει την εμπιστοσύνη από 20 έως 35, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στις ρυθμίσεις του κόσμου. Υπάρχουν δεξιότητες του Paladin που μπορεί να αυξήσουν την πτώση εμπιστοσύνης με κάθε επίθεση Αριστοκράτη. Προκειμένου να κατακτηθεί το χωριό, θα πρέπει η εμπιστοσύνη να πέσει στο 0 ή/και πιο κάτω, άρα χρειάζονται 3 έως 5 επιθέσεις.
 
<br>
Sleep mode is only used in Speed worlds. If sleep mode is activated your account will periodically be put to sleep, meaning that any attacks on your village will turn into visits and no battle will take place.
Εάν ο Αριστοκράτης δεν συνοδεύεται από επαρκή στρατό, υπάρχει πιθανότητα να χαθεί στη μάχη. Μόλις το ηθικό πέσει στο 0 ή χαμηλότερα, το χωριό αλλάζει κάτοχο και ο Αριστοκράτης χάνεται.  
 
<br>
You can adjust your preferred sleep times within the limitations of the round settings by going into "Settings" and choosing the "Sleep mode" option.
= Εμπιστοσύνη =
 
<br>
== Night bonus ==
Η μέγιστη εμπιστοσύνη ενός χωριού είναι 100. Κάθε επίθεση με Αριστοκράτη μειώνει την εμπιστοσύνη από 20 έως 35, εκτός εάν χρησιμοποιηθούν ενισχύσεις από πλευράς του επιτιθέμενου. Συνήθως η εμπιστοσύνη αυξάνεται 1 ανά ώρα, αλλά αυτό εξαρτάται από την ταχύτητα του κόσμου. Πχ αν ο κόσμος έχει ταχύτητα 2, τότε η εμπιστοσύνη θα αυξάνεται 2 μονάδες ανά ώρα.
 
<br>
If enabled on the world, the night bonus is usually active between midnight and 8am. This can vary from world to world and while the night bonus is active, the defender receives a bonus of 100% when attacked. The bonus does not affect scouts or when you attack a barbarian village.
Μετά την επιτυχή κατάκτηση ενός χωριού, η εμπιστοσύνη ξεκινά από το 25. Για όσο χρόνο η εμπιστοσύνη είναι κάτω από 100, θα εμφανίζεται στις πληροφορίες χωριού.
 
<br>
If night bonus was active for an attack it will be indicated in the battle report.
= Χάνοντας το χωριό από άλλον παίκτη =
 
<br>
Note that a new, variable version of the night bonus is being used on tribalwars.net from world 114 onward!  For more information on this please refer to our announcement [https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/upcoming-feature-dynamic-nightbonus.284243/ here]
Φυσικά και είναι ενοχλητικό όταν χάνεται το χωριό, αλλά δεν υπάρχει λόγος να εγκαταλείψεις. Θα μεταφερθείς σε ένα νέο χωριό στην άκρη του χάρτη όπου θα είσαι κοντά με άλλους παίκτες που έχουν ξεκινήσει και αυτοί πρόσφατα το παιχνίδι. Θα έχεις λοιπόν μία καλή ευκαιρία για να αναπτυχθείς σε αυτή την πλευρά του χάρτη.
 
<br>
== First church ==
Ζήτα βοήθεια από τη φυλή σου για να σου στείλουν πόρους ή και υποστήριξη προκειμένου να αναπτυχθείς γρηγορότερα.  
 
<br>
[[File:Church_f1.png|left|link=]]
= Στρατολόγηση Αριστοκρατών =
 
<br>
'' Note: Churches are only enabled on some worlds. ''
Για να εκπαιδεύσεις έναν Αριστοκράτη, πρέπει πρώτα να διαθέτεις Ακαδημία. Χρειάζεται να διαθέτεις Επιτελείο στο 20, Οπλοποιείο στο 20 και Αγορά στο 10. Θα χρειαστείς επίσης πόρους και χώρο στο Αγρόκτημα.
 
<br>
You begin with a church in your first village. This church is a special kind of church. It influences a bigger area, but it's size can't be extended.
Το πλήθος των Αριστοκρατών που μπορεί να εκπαιδεύσεις εξαρτάται από τα [[Gold coins|Χρυσά Νομίσματα]] ή τα [[Package_system|Πακέτα]] που διαθέτεις, και που αποθηκεύονται στην Ακαδημία.
 
<br>
If you lose the village with the first church, you can rebuild that special church in any other village. You are able to build this church in any village for a much lower price than other churches as long as you don't already have a church in the villages.
 
The First Church can not be destroyed with catapults.
 
== Church ==
 
[[File:Church_f1.png|right|link=]]
 
'' Note: Churches are only enabled on some worlds. ''
 
The [[Church|church]] is the religious gathering place for the surrounding villages. Without a church the troops of this village and the villages influenced by the church fight with only half their usual strength. Every one of your villages should be influenced by a church. Each village may only have one church. If your world has churches enabled, your first village begins with a First church.
 
In contrast to the first church, this church can be attacked with catapults. However, it is a lot more resistant to catapult attacks than other buildings at the same level.
 
As soon as you have multiple villages it is possible to build additional churches. It is a very expensive building that needs a lot of farm space so it is not wise to build a church in every village. The higher the building level, the bigger an area the church influences.  
 
[[File:church_radius.png|right|thumb|link=|
[[File:church_yellow.png|link=]] Your village<br />
[[File:church_green.png|link=]] Villages within 4 fields<br />
[[File:church_red.png|link=]] Villages within 6 fields<br />
[[File:church_blue.png|link=]] Villages within 8 fields
 
]]
 
Church Belief Radius:
* Level 1: 4 fields in every direction
* Level 2: 6 fields in every direction
* Level 3: 8 fields in every direction
 
In the village overview you can see if your village is influenced by a church and how many churches support this village. On the map you have the option to show the influence area of the church. The blue circle shows its range.
 
* The church is destroyed when the village is taken over.
* A village only needs one church for its fighters to fight with full force. Additional churches do not raise the fighting power any further.
* Fighters only get strengthened by your own churches. Churches of allies or tribe members do not help your troops.
* If you are supporting another player, the troops are strengthened by the other player's churches.
* When attacking, the village from which the attack is launched is looked at. If this village is influenced by a church, the troops fight with full strength. It doesn't matter if the village under attack is influenced by a church or not.
 
= Conquering villages =
 
== Taking over another player's village ==
 
Nobling means taking over another village. It is the only way to get a second village. To noble a village you first need a nobleman and attack the target with it. In a successful attack the nobleman reduces the village's loyalty. The base loyalty of a village is 100 and every attack lowers the loyalty by 20-35, even if you send more than one nobleman in that attack. To take over the village the loyalty needs to taken down to 0 or lower. This usually takes 4 or 5 attacks, in rare cases it can also be done with 3 attacks.
 
A nobleman attacking alone usually dies on the base defense of a village so you should always send troops with it.
 
As soon as the nobleman has lowered the loyalty to 0 or less, it takes over the reign of the village and cannot be used for another attack.
 
== Loyalty ==
 
The loyalty of a village shows how close the village is to switching owners. It is usually at 100, in which case it isn't displayed. But as soon as there is an attack with a nobleman, the loyalty is lowered by 20-35 with every attack. The loyalty usually rises by 1 point per hour, but this is dependent on world settings and the [[World_settings|speed]] of the world. For example, on a speed 2 world the loyalty will rise by 2 points per hour.
 
As soon as the loyalty falls below 0, the village is taken over by the attacker and loyalty is increased to 25.
 
== Being conquered by another player ==
 
Losing your village is of course very annoying, but it is no reason to quit. You receive a new village on the outside of the map and you will be surrounded by other players that have new villages. You will therefore have a good chance to grow on this world. On worlds that have been going on a while longer already, the beginning villages are already developed a bit further.
 
Ask your tribe for help and let them send you resources or support troops so that you can rebuild quickly.
 
== Recruiting noblemen ==
 
To create a nobleman, you first have to fulfill the building requirements. This means you have to have your headquarters at level 20, smithy at level 20 and market level at 10. You should have also enough resources and farm space.
 
The amount of noblemen that you can create depends on the amount of [[Gold coins|gold coins]] or [[Package System|packages]] you own. You can store these in your academy. Gold coins and packages are not used up or lost, even if you lose a nobleman or a village. They are stored globally and do not have to be transferred to other villages.

Τελευταία αναθεώρηση της 17:36, 21 Ιουνίου 2021

Μέρος Συγκέντρωσης


Place1.png

Από το Μέρος Συγκέντρωσης γίνεται ο έλεγχος των μονάδων που έχουν στρατολογηθεί στο χωριό. Παρέχει επίσης χρήσιμες πληροφορίες για τις μονάδες υποστήριξης και τις εντολές του χωριού. Από εδώ μπορεί να γίνει ακύρωση μιας εντολής.

Επίθεση


Μπορεί να γίνει απευθείας από τον χάρτη ή από το μέρος συγκέντρωσης. Στον χάρτη, επιλέγετε το χωριό που θέλετε να επιτεθείτε και στη συνέχεια Αποστολή στρατού. Γίνεται ανακατεύθυνση στην καρτέλα του Μέρους Συγκέντρωσης όπου εισάγετε τις μονάδες που θέλετε να στείλετε και με το Επίθεση η εντολή ξεκινά.

Χρήση του Μέρους Συγκέντρωσης για την αποστολή επίθεσης


Άμυνα


Οι συνεχείς επιθέσεις έχουν δύο πιθανούς σκοπούς: την λεηλασία πόρων ή την κατάκτηση του χωριού. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προστατευθείτε:

  • Ζητήστε βοήθεια από τη φυλή
  • Χρησιμοποιείστε τους πόρους σχεδόν άμεσα και μην τους αφήνετε να συσσωρεύονται στην Αποθήκη
  • Αναβαθμίστε την Κρυψώνα και το Μέρος Συγκέντρωσης


Η Κρυψώνα εξασφαλίζει πως μια συγκεκριμένη ποσότητα πόρων δεν μπορεί να λεηλατηθεί.


Υποστήριξη


Η αποστολή στρατού και πόρων σε συμπαίκτες και φίλους είναι μια σημαντική δυνατότητα του παιχνιδιού. Η αποστολή στρατού γίνεται από το Μέρος Συγκέντρωσης, επιλέγοντας τις μονάδες, εισάγοντας τις συντεταγμένες του χωριού στόχου, πατώντας Υποστήριξη και επιβεβαιώνοντας την εντολή με ΟΚ.
Όταν οι μονάδες υποστήριξης φτάσουν στο χωριό-στόχο, θα λάβετε αναφορά. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έχετε κάνει στα φίλτρα των αναφορών, μπορεί να συνεχίσετε να παίρνετε αναφορές κάθε φορά που το χωριό που υποστηρίζουν δέχεται επίθεση ή όταν υπάρχουν απώλειες.
Η ανάκληση των μονάδων υποστήριξης γίνεται από το Μέρος Συγκέντρωσης, όπου επιλέγετε αν θέλετε να επιστραφούν όλες ή μέρος τους.

Εντοπισμός των μονάδων που υποστηρίζουν άλλα χωριά από το Μέρος Συγκέντρωσης.


Ανιχνεύσεις


Scouting.jpg


Οι ανιχνευτές παρέχουν πληροφορίες για τον στρατό και τα κτήρια άλλων χωριών. Οι επιθέσεις με ανιχνευτές γίνονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και με άλλες μονάδες.
Ο μοναδικός τρόπος άμυνας έναντι ανιχνευτών, είναι η ύπαρξη ανιχνευτών στο αμυνόμενο χωριό. Μπορεί να υπάρξουν απώλειες στους αμυνόμενους ανιχνευτές, αλλά οι επιτιθέμενοι ανιχνευτές δεν θα προκαλέσουν απώλειες στις μονάδες του χωριού.
Το αποτέλεσμα μιας ανίχνευσης, εξαρτάται από τους επιζήσαντες επιτιθέμενους ανιχνευτές στο Απλοποιημένο σύστημα εξερεύνησης:

  • Αν επιζήσει τουλάχιστον ένας επιτιθέμενος ανιχνευτής: θα αποκαλυφθούν οι μονάδες που υπάρχουν εκείνη τη στιγμή στο χωριό.
  • Αν επιζήσει τουλάχιστον το 50% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και οι πόροι που υπάρχουν στο χωριό.
  • Αν επιζήσει τουλάχιστον το 70% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και τα επίπεδα των κτηρίων του χωριού.
  • Αν επιζήσει τουλάχιστον το 90% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και οι μονάδες που βρίσκονται εκτός χωριού.



Στο Σύστημα 3 επιπέδων, ισχύουν τα εξής:

    • Στο επίπεδο 1 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν τους πόρους που υπάρχουν στο χωριό.
    • Στο επίπεδο 2 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν και τα επίπεδα των κτηρίων του χωριού.
    • Στο επίπεδο 3 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν και τις μονάδες που βρίσκονται εκτός του χωριού.


Παράδειγμα αναφοράς ανίχνευσης με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για ένα χωριό.


Ηθικό


Το ηθικό εμφανίζεται στο παράθυρο επιβεβαίωσης της εντολής.


Το ηθικό είναι ένα μέτρο προστασίας για νέους παίκτες και υπολογίζεται από τους πόντους του αμυνόμενου και του επιτιθέμενου παίκτης. Όσο μεγαλύτερη η διαφορά πόντων μεταξύ επιτιθέμενου και αμυνόμενου, τόσο μικρότερο το ηθικό της επίθεσης. Για παράδειγμα, όταν ένας παίκτης επιτίθεται με 45% ηθικό, οι μονάδες του θα επιτίθενται με το 45% της δύναμής τους. Ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για επιθέσεις μικρότερων παικτών προς μεγαλύτερους. Σε αυτή την περίπτωση, το ηθικό θα είναι πάντα 100%.
Ο χρόνος είναι ακόμη ένας παράγοντας που λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του ηθικού. Ξεκινά να μετρά από όταν ο κάθε παίκτης ξεκινά στον κόσμο. Εάν ένας μικρός παίκτης παίζει για μεγάλο χρονικό διάστημα σε έναν κόσμο αλλά παραμένει σε χαμηλούς πόντους, το ηθικό θα συνεχίσει να αυξάνεται έως το 50%.
Ο υπολογισμός του ηθικού γίνεται από τον προσομοιωτή, εισάγοντας τους πόντους του επιτιθέμενου και του αμυνόμενου παίκτη.

Βασική άμυνα


Κάθε χωριό έχει μια βασική άμυνα. Αυτό σημαίνει πως προστατεύεται ακόμα και αν δεν υπάρχουν μονάδες να το υπερασπιστούν. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως 1 ή 2 Δορατοφόροι θα χαθούν ακόμα και αν δεν υπάρχουν μονάδες υποστήριξης στο χωριό. Η βασική άμυνα αυξάνεται με την αναβάθμιση του Τείχους.

Τύχη


Η τύχη είναι ένας εντελώς τυχαίος παράγοντας σε κάθε μάχη. Οι βασικές της τιμές κυμαίνονται μεταξύ -25% και +25% και πάντα παρουσιάζεται από την πλευρά του επιτιθέμενου. Μια επίθεση με +25% τύχη σημαίνει πως οι μονάδες μάχονται με 25% περισσότερη επιθετική δύναμη.

The luck is shown on battle reports.


Η τύχη μπορεί να επηρεαστεί μόνο από τις Σημαίες.

Χωριά βαρβάρων


Η μόνη διαφορά μεταξύ χωριών βαρβάρων και χωριών παικτών, είναι πως τα χωριά βαρβάρων δεν έχουν ιδιοκτήτη. Το ηθικό για τα χωριά βαρβάρων είναι πάντα 100% και οι επιθέσεις προς αυτά δεν επηρεάζονται από τη νυχτερινή προστασία.

Προσομοιωτής


Χρήση του προσομοιωτή για την πρόβλεψη της έκβασης μιας μάχης.


Ο Προσομοιωτής είναι προσβάσιμος από το Μέρος Συγκέντρωσης και δίνει μια ιδέα για το αποτέλεσμα μιας μάχης. Χρειάζεται να εισαχθούν οι αμυνόμενες και οι επιτιθέμενες μονάδες, το επίπεδο του τείχους, το ηθικό, η πίστη, οι σημαίες, τυχόν ενισχύσεις που θα χρησιμοποιούνται καθώς και μια πρόβλεψη για την τύχη.
Προτείνεται να επιλέγεται πάντα -25% τύχη έτσι ώστε να υπάρχει πρόβλεψη για το χειρότερο δυνατό σενάριο.

Κατάσταση ύπνου


Η κατάσταση ύπνου συνήθως χρησιμοποιείται σε γύρους Speed. Εφόσον είναι ενεργή στον κόσμο και ενεργοποιηθεί από τον παίκτη, οι εισερχόμενες επιθέσεις θα μετατρέπονται σε επισκέψεις και δεν θα προκαλέσουν καμία ζημιά στον αμυνόμενο λογαριασμό.

Νυχτερινή προστασία


Κάθε κόσμος έχει διαφορετικές ώρες για την νυχτερινή προστασία. Όταν όμως είναι ενεργή, ο αμυνόμενος λαμβάνει ένα αμυντικό bonus της τάξης του 100%. Η νυχτερινή προστασία δεν επηρεάζει τις επιθέσεις ανιχνευτών ούτε τις επιθέσεις προς χωριά βαρβάρων.
Εάν μια επίθεση φτάσει στον στόχο κατά τη διάρκεια της νυχτερινής προστασίας, θα επισημαίνεται και στην αναφορά της επίθεσης.

Κατακτώντας άλλα χωριά


Ο μόνος τρόπος απόκτησης δεύτερου χωριού είναι μέσω κατάκτησης. Μπορούν να κατακτηθούν χωριά παικτών αλλά και χωριά βαρβάρων. Προτού ξεκινήσει η κατάκτηση, θα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμος τουλάχιστον ένας Αριστοκράτης και ο στρατός που θα τον συνοδεύσει στις επιθέσεις του. Η αρχική εμπιστοσύνη ενός χωριού είναι 100. Κάθε επίθεση με Αριστοκράτη μειώνει την εμπιστοσύνη από 20 έως 35, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στις ρυθμίσεις του κόσμου. Υπάρχουν δεξιότητες του Paladin που μπορεί να αυξήσουν την πτώση εμπιστοσύνης με κάθε επίθεση Αριστοκράτη. Προκειμένου να κατακτηθεί το χωριό, θα πρέπει η εμπιστοσύνη να πέσει στο 0 ή/και πιο κάτω, άρα χρειάζονται 3 έως 5 επιθέσεις.
Εάν ο Αριστοκράτης δεν συνοδεύεται από επαρκή στρατό, υπάρχει πιθανότητα να χαθεί στη μάχη. Μόλις το ηθικό πέσει στο 0 ή χαμηλότερα, το χωριό αλλάζει κάτοχο και ο Αριστοκράτης χάνεται.

Εμπιστοσύνη


Η μέγιστη εμπιστοσύνη ενός χωριού είναι 100. Κάθε επίθεση με Αριστοκράτη μειώνει την εμπιστοσύνη από 20 έως 35, εκτός εάν χρησιμοποιηθούν ενισχύσεις από πλευράς του επιτιθέμενου. Συνήθως η εμπιστοσύνη αυξάνεται 1 ανά ώρα, αλλά αυτό εξαρτάται από την ταχύτητα του κόσμου. Πχ αν ο κόσμος έχει ταχύτητα 2, τότε η εμπιστοσύνη θα αυξάνεται 2 μονάδες ανά ώρα.
Μετά την επιτυχή κατάκτηση ενός χωριού, η εμπιστοσύνη ξεκινά από το 25. Για όσο χρόνο η εμπιστοσύνη είναι κάτω από 100, θα εμφανίζεται στις πληροφορίες χωριού.

Χάνοντας το χωριό από άλλον παίκτη


Φυσικά και είναι ενοχλητικό όταν χάνεται το χωριό, αλλά δεν υπάρχει λόγος να εγκαταλείψεις. Θα μεταφερθείς σε ένα νέο χωριό στην άκρη του χάρτη όπου θα είσαι κοντά με άλλους παίκτες που έχουν ξεκινήσει και αυτοί πρόσφατα το παιχνίδι. Θα έχεις λοιπόν μία καλή ευκαιρία για να αναπτυχθείς σε αυτή την πλευρά του χάρτη.
Ζήτα βοήθεια από τη φυλή σου για να σου στείλουν πόρους ή και υποστήριξη προκειμένου να αναπτυχθείς γρηγορότερα.

Στρατολόγηση Αριστοκρατών


Για να εκπαιδεύσεις έναν Αριστοκράτη, πρέπει πρώτα να διαθέτεις Ακαδημία. Χρειάζεται να διαθέτεις Επιτελείο στο 20, Οπλοποιείο στο 20 και Αγορά στο 10. Θα χρειαστείς επίσης πόρους και χώρο στο Αγρόκτημα.
Το πλήθος των Αριστοκρατών που μπορεί να εκπαιδεύσεις εξαρτάται από τα Χρυσά Νομίσματα ή τα Πακέτα που διαθέτεις, και που αποθηκεύονται στην Ακαδημία.