Battles: Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
||
(Μία ενδιάμεση αναθεώρηση από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται) | |||
Γραμμή 1: | Γραμμή 1: | ||
= | = Μέρος Συγκέντρωσης = | ||
<br> | |||
[[File:place1.png|center|frame]] | |||
Από το Μέρος Συγκέντρωσης γίνεται ο έλεγχος των μονάδων που έχουν στρατολογηθεί στο χωριό. Παρέχει επίσης χρήσιμες πληροφορίες για τις μονάδες υποστήριξης και τις εντολές του χωριού. Από εδώ μπορεί να γίνει ακύρωση μιας εντολής. | |||
<br> | |||
= Επίθεση = | |||
[[File:place1.png| | <br> | ||
Μπορεί να γίνει απευθείας από τον χάρτη ή από το μέρος συγκέντρωσης. Στον χάρτη, επιλέγετε το χωριό που θέλετε να επιτεθείτε και στη συνέχεια ''Αποστολή στρατού''. Γίνεται ανακατεύθυνση στην καρτέλα του Μέρους Συγκέντρωσης όπου εισάγετε τις μονάδες που θέλετε να στείλετε και με το ''Επίθεση'' η εντολή ξεκινά. | |||
<br> | |||
[[File:Attacking.PNG|center|frame|link=|Χρήση του Μέρους Συγκέντρωσης για την αποστολή επίθεσης]] | |||
= | <br> | ||
= Άμυνα = | |||
<br> | |||
Οι συνεχείς επιθέσεις έχουν δύο πιθανούς σκοπούς: την λεηλασία πόρων ή την κατάκτηση του χωριού. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προστατευθείτε: | |||
<br> | |||
[[File:Attacking.PNG|center|frame|link=| | * Ζητήστε βοήθεια από τη φυλή | ||
* Χρησιμοποιείστε τους πόρους σχεδόν άμεσα και μην τους αφήνετε να συσσωρεύονται στην Αποθήκη | |||
= | * Αναβαθμίστε την Κρυψώνα και το Μέρος Συγκέντρωσης | ||
<br> | |||
[[File:Hiding_place.png|center|frame|link=|Η Κρυψώνα εξασφαλίζει πως μια συγκεκριμένη ποσότητα πόρων δεν μπορεί να λεηλατηθεί.]] | |||
<br> | |||
= Υποστήριξη = | |||
* | <br> | ||
* | Η αποστολή στρατού και πόρων σε συμπαίκτες και φίλους είναι μια σημαντική δυνατότητα του παιχνιδιού. Η αποστολή στρατού γίνεται από το Μέρος Συγκέντρωσης, επιλέγοντας τις μονάδες, εισάγοντας τις συντεταγμένες του χωριού στόχου, πατώντας Υποστήριξη και επιβεβαιώνοντας την εντολή με ΟΚ. | ||
* | <br> | ||
Όταν οι μονάδες υποστήριξης φτάσουν στο χωριό-στόχο, θα λάβετε αναφορά. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έχετε κάνει στα φίλτρα των αναφορών, μπορεί να συνεχίσετε να παίρνετε αναφορές κάθε φορά που το χωριό που υποστηρίζουν δέχεται επίθεση ή όταν υπάρχουν απώλειες. | |||
<br> | |||
Η ανάκληση των μονάδων υποστήριξης γίνεται από το Μέρος Συγκέντρωσης, όπου επιλέγετε αν θέλετε να επιστραφούν όλες ή μέρος τους. | |||
<br> | |||
[[File:Supporting.png|center|frame|link=|Εντοπισμός των μονάδων που υποστηρίζουν άλλα χωριά από το Μέρος Συγκέντρωσης.]] | |||
[[File:Hiding_place.png|center|frame|link=| | <br> | ||
= Ανιχνεύσεις = | |||
= | <br> | ||
[[File:scouting.jpg|center|frame]] | |||
<br> | |||
Οι ανιχνευτές παρέχουν πληροφορίες για τον στρατό και τα κτήρια άλλων χωριών. Οι επιθέσεις με ανιχνευτές γίνονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και με άλλες μονάδες. | |||
<br> | |||
Ο μοναδικός τρόπος άμυνας έναντι ανιχνευτών, είναι η ύπαρξη ανιχνευτών στο αμυνόμενο χωριό. Μπορεί να υπάρξουν απώλειες στους αμυνόμενους ανιχνευτές, αλλά οι επιτιθέμενοι ανιχνευτές δεν θα προκαλέσουν απώλειες στις μονάδες του χωριού. | |||
<br> | |||
Το αποτέλεσμα μιας ανίχνευσης, εξαρτάται από τους επιζήσαντες επιτιθέμενους ανιχνευτές στο Απλοποιημένο σύστημα εξερεύνησης: | |||
[[File:Supporting.png|center|frame|link=| | <br> | ||
* Αν επιζήσει τουλάχιστον ένας επιτιθέμενος ανιχνευτής: θα αποκαλυφθούν οι μονάδες που υπάρχουν εκείνη τη στιγμή στο χωριό. | |||
= | * Αν επιζήσει τουλάχιστον το 50% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και οι πόροι που υπάρχουν στο χωριό. | ||
* Αν επιζήσει τουλάχιστον το 70% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και τα επίπεδα των κτηρίων του χωριού. | |||
* Αν επιζήσει τουλάχιστον το 90% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και οι μονάδες που βρίσκονται εκτός χωριού. | |||
<br><br> | |||
Στο Σύστημα 3 επιπέδων, ισχύουν τα εξής: | |||
<br> | |||
** Στο επίπεδο 1 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν τους πόρους που υπάρχουν στο χωριό. | |||
** Στο επίπεδο 2 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν και τα επίπεδα των κτηρίων του χωριού. | |||
** Στο επίπεδο 3 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν και τις μονάδες που βρίσκονται εκτός του χωριού. | |||
<br> | |||
[[File:scout_report.png|center|frame|link=|Παράδειγμα αναφοράς ανίχνευσης με όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για ένα χωριό.]] | |||
<br> | |||
= Ηθικό = | |||
<br> | |||
[[File:attack_morale.png|frame|center|link=|Το ηθικό εμφανίζεται στο παράθυρο επιβεβαίωσης της εντολής.]] | |||
<br> | |||
Το ηθικό είναι ένα μέτρο προστασίας για νέους παίκτες και υπολογίζεται από τους πόντους του αμυνόμενου και του επιτιθέμενου παίκτης. Όσο μεγαλύτερη η διαφορά πόντων μεταξύ επιτιθέμενου και αμυνόμενου, τόσο μικρότερο το ηθικό της επίθεσης. Για παράδειγμα, όταν ένας παίκτης επιτίθεται με 45% ηθικό, οι μονάδες του θα επιτίθενται με το 45% της δύναμής τους. Ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για επιθέσεις μικρότερων παικτών προς μεγαλύτερους. Σε αυτή την περίπτωση, το ηθικό θα είναι πάντα 100%. | |||
[[File:scouting.jpg| | <br> | ||
Ο χρόνος είναι ακόμη ένας παράγοντας που λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του ηθικού. Ξεκινά να μετρά από όταν ο κάθε παίκτης ξεκινά στον κόσμο. Εάν ένας μικρός παίκτης παίζει για μεγάλο χρονικό διάστημα σε έναν κόσμο αλλά παραμένει σε χαμηλούς πόντους, το ηθικό θα συνεχίσει να αυξάνεται έως το 50%. | |||
<br> | |||
Ο υπολογισμός του ηθικού γίνεται από τον προσομοιωτή, εισάγοντας τους πόντους του επιτιθέμενου και του αμυνόμενου παίκτη. | |||
<br> | |||
= Βασική άμυνα = | |||
<br> | |||
* | Κάθε χωριό έχει μια βασική άμυνα. Αυτό σημαίνει πως προστατεύεται ακόμα και αν δεν υπάρχουν μονάδες να το υπερασπιστούν. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως 1 ή 2 Δορατοφόροι θα χαθούν ακόμα και αν δεν υπάρχουν μονάδες υποστήριξης στο χωριό. Η βασική άμυνα αυξάνεται με την αναβάθμιση του Τείχους. | ||
* | <br> | ||
* | = Τύχη = | ||
* | <br> | ||
Η τύχη είναι ένας εντελώς τυχαίος παράγοντας σε κάθε μάχη. Οι βασικές της τιμές κυμαίνονται μεταξύ -25% και +25% και πάντα παρουσιάζεται από την πλευρά του επιτιθέμενου. Μια επίθεση με +25% τύχη σημαίνει πως οι μονάδες μάχονται με 25% περισσότερη επιθετική δύναμη. | |||
<br> | |||
* | |||
* | |||
** | |||
** | |||
[[File:scout_report.png|center|frame|link=| | |||
= | |||
[[File:attack_morale.png|frame| | |||
= | |||
= | |||
[[File:luck.png|center|frame|link=|The luck is shown on battle reports.]] | [[File:luck.png|center|frame|link=|The luck is shown on battle reports.]] | ||
<br> | |||
Η τύχη μπορεί να επηρεαστεί μόνο από τις [[Σημαίες]]. | |||
<br> | |||
= Χωριά βαρβάρων = | |||
<br> | |||
Η μόνη διαφορά μεταξύ χωριών βαρβάρων και χωριών παικτών, είναι πως τα χωριά βαρβάρων δεν έχουν ιδιοκτήτη. Το ηθικό για τα χωριά βαρβάρων είναι πάντα 100% και οι επιθέσεις προς αυτά δεν επηρεάζονται από τη νυχτερινή προστασία. | |||
<br> | |||
= Προσομοιωτής = | |||
<br> | |||
[[File:simulator.png|center|thumb|Χρήση του προσομοιωτή για την πρόβλεψη της έκβασης μιας μάχης.]] | |||
<br> | |||
Ο Προσομοιωτής είναι προσβάσιμος από το Μέρος Συγκέντρωσης και δίνει μια ιδέα για το αποτέλεσμα μιας μάχης. Χρειάζεται να εισαχθούν οι αμυνόμενες και οι επιτιθέμενες μονάδες, το επίπεδο του τείχους, το ηθικό, η πίστη, οι σημαίες, τυχόν ενισχύσεις που θα χρησιμοποιούνται καθώς και μια πρόβλεψη για την τύχη. | |||
<br> | |||
Προτείνεται να επιλέγεται πάντα -25% τύχη έτσι ώστε να υπάρχει πρόβλεψη για το χειρότερο δυνατό σενάριο. | |||
<br> | |||
= Κατάσταση ύπνου = | |||
<br> | |||
= | Η κατάσταση ύπνου συνήθως χρησιμοποιείται σε γύρους Speed. Εφόσον είναι ενεργή στον κόσμο και ενεργοποιηθεί από τον παίκτη, οι εισερχόμενες επιθέσεις θα μετατρέπονται σε επισκέψεις και δεν θα προκαλέσουν καμία ζημιά στον αμυνόμενο λογαριασμό. | ||
<br> | |||
[[File:simulator.png| | = Νυχτερινή προστασία = | ||
<br> | |||
Κάθε κόσμος έχει διαφορετικές ώρες για την νυχτερινή προστασία. Όταν όμως είναι ενεργή, ο αμυνόμενος λαμβάνει ένα αμυντικό bonus της τάξης του 100%. Η νυχτερινή προστασία δεν επηρεάζει τις επιθέσεις ανιχνευτών ούτε τις επιθέσεις προς χωριά βαρβάρων. | |||
<br> | |||
Εάν μια επίθεση φτάσει στον στόχο κατά τη διάρκεια της νυχτερινής προστασίας, θα επισημαίνεται και στην αναφορά της επίθεσης. | |||
<br> | |||
= Κατακτώντας άλλα χωριά = | |||
<br> | |||
Ο μόνος τρόπος απόκτησης δεύτερου χωριού είναι μέσω κατάκτησης. Μπορούν να κατακτηθούν χωριά παικτών αλλά και χωριά βαρβάρων. Προτού ξεκινήσει η κατάκτηση, θα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμος τουλάχιστον ένας Αριστοκράτης και ο στρατός που θα τον συνοδεύσει στις επιθέσεις του. | |||
Η αρχική εμπιστοσύνη ενός χωριού είναι 100. Κάθε επίθεση με Αριστοκράτη μειώνει την εμπιστοσύνη από 20 έως 35, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στις ρυθμίσεις του κόσμου. Υπάρχουν δεξιότητες του Paladin που μπορεί να αυξήσουν την πτώση εμπιστοσύνης με κάθε επίθεση Αριστοκράτη. Προκειμένου να κατακτηθεί το χωριό, θα πρέπει η εμπιστοσύνη να πέσει στο 0 ή/και πιο κάτω, άρα χρειάζονται 3 έως 5 επιθέσεις. | |||
<br> | |||
Εάν ο Αριστοκράτης δεν συνοδεύεται από επαρκή στρατό, υπάρχει πιθανότητα να χαθεί στη μάχη. Μόλις το ηθικό πέσει στο 0 ή χαμηλότερα, το χωριό αλλάζει κάτοχο και ο Αριστοκράτης χάνεται. | |||
<br> | |||
= Εμπιστοσύνη = | |||
<br> | |||
Η μέγιστη εμπιστοσύνη ενός χωριού είναι 100. Κάθε επίθεση με Αριστοκράτη μειώνει την εμπιστοσύνη από 20 έως 35, εκτός εάν χρησιμοποιηθούν ενισχύσεις από πλευράς του επιτιθέμενου. Συνήθως η εμπιστοσύνη αυξάνεται 1 ανά ώρα, αλλά αυτό εξαρτάται από την ταχύτητα του κόσμου. Πχ αν ο κόσμος έχει ταχύτητα 2, τότε η εμπιστοσύνη θα αυξάνεται 2 μονάδες ανά ώρα. | |||
<br> | |||
Μετά την επιτυχή κατάκτηση ενός χωριού, η εμπιστοσύνη ξεκινά από το 25. Για όσο χρόνο η εμπιστοσύνη είναι κάτω από 100, θα εμφανίζεται στις πληροφορίες χωριού. | |||
<br> | |||
= Χάνοντας το χωριό από άλλον παίκτη = | |||
<br> | |||
Φυσικά και είναι ενοχλητικό όταν χάνεται το χωριό, αλλά δεν υπάρχει λόγος να εγκαταλείψεις. Θα μεταφερθείς σε ένα νέο χωριό στην άκρη του χάρτη όπου θα είσαι κοντά με άλλους παίκτες που έχουν ξεκινήσει και αυτοί πρόσφατα το παιχνίδι. Θα έχεις λοιπόν μία καλή ευκαιρία για να αναπτυχθείς σε αυτή την πλευρά του χάρτη. | |||
<br> | |||
Ζήτα βοήθεια από τη φυλή σου για να σου στείλουν πόρους ή και υποστήριξη προκειμένου να αναπτυχθείς γρηγορότερα. | |||
<br> | |||
= Στρατολόγηση Αριστοκρατών = | |||
<br> | |||
Για να εκπαιδεύσεις έναν Αριστοκράτη, πρέπει πρώτα να διαθέτεις Ακαδημία. Χρειάζεται να διαθέτεις Επιτελείο στο 20, Οπλοποιείο στο 20 και Αγορά στο 10. Θα χρειαστείς επίσης πόρους και χώρο στο Αγρόκτημα. | |||
<br> | |||
Το πλήθος των Αριστοκρατών που μπορεί να εκπαιδεύσεις εξαρτάται από τα [[Gold coins|Χρυσά Νομίσματα]] ή τα [[Package_system|Πακέτα]] που διαθέτεις, και που αποθηκεύονται στην Ακαδημία. | |||
<br> | |||
= | |||
= | |||
= | |||
Τελευταία αναθεώρηση της 17:36, 21 Ιουνίου 2021
Μέρος Συγκέντρωσης
Από το Μέρος Συγκέντρωσης γίνεται ο έλεγχος των μονάδων που έχουν στρατολογηθεί στο χωριό. Παρέχει επίσης χρήσιμες πληροφορίες για τις μονάδες υποστήριξης και τις εντολές του χωριού. Από εδώ μπορεί να γίνει ακύρωση μιας εντολής.
Επίθεση
Μπορεί να γίνει απευθείας από τον χάρτη ή από το μέρος συγκέντρωσης. Στον χάρτη, επιλέγετε το χωριό που θέλετε να επιτεθείτε και στη συνέχεια Αποστολή στρατού. Γίνεται ανακατεύθυνση στην καρτέλα του Μέρους Συγκέντρωσης όπου εισάγετε τις μονάδες που θέλετε να στείλετε και με το Επίθεση η εντολή ξεκινά.
Άμυνα
Οι συνεχείς επιθέσεις έχουν δύο πιθανούς σκοπούς: την λεηλασία πόρων ή την κατάκτηση του χωριού. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προστατευθείτε:
- Ζητήστε βοήθεια από τη φυλή
- Χρησιμοποιείστε τους πόρους σχεδόν άμεσα και μην τους αφήνετε να συσσωρεύονται στην Αποθήκη
- Αναβαθμίστε την Κρυψώνα και το Μέρος Συγκέντρωσης
Υποστήριξη
Η αποστολή στρατού και πόρων σε συμπαίκτες και φίλους είναι μια σημαντική δυνατότητα του παιχνιδιού. Η αποστολή στρατού γίνεται από το Μέρος Συγκέντρωσης, επιλέγοντας τις μονάδες, εισάγοντας τις συντεταγμένες του χωριού στόχου, πατώντας Υποστήριξη και επιβεβαιώνοντας την εντολή με ΟΚ.
Όταν οι μονάδες υποστήριξης φτάσουν στο χωριό-στόχο, θα λάβετε αναφορά. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις που έχετε κάνει στα φίλτρα των αναφορών, μπορεί να συνεχίσετε να παίρνετε αναφορές κάθε φορά που το χωριό που υποστηρίζουν δέχεται επίθεση ή όταν υπάρχουν απώλειες.
Η ανάκληση των μονάδων υποστήριξης γίνεται από το Μέρος Συγκέντρωσης, όπου επιλέγετε αν θέλετε να επιστραφούν όλες ή μέρος τους.
Ανιχνεύσεις
Οι ανιχνευτές παρέχουν πληροφορίες για τον στρατό και τα κτήρια άλλων χωριών. Οι επιθέσεις με ανιχνευτές γίνονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και με άλλες μονάδες.
Ο μοναδικός τρόπος άμυνας έναντι ανιχνευτών, είναι η ύπαρξη ανιχνευτών στο αμυνόμενο χωριό. Μπορεί να υπάρξουν απώλειες στους αμυνόμενους ανιχνευτές, αλλά οι επιτιθέμενοι ανιχνευτές δεν θα προκαλέσουν απώλειες στις μονάδες του χωριού.
Το αποτέλεσμα μιας ανίχνευσης, εξαρτάται από τους επιζήσαντες επιτιθέμενους ανιχνευτές στο Απλοποιημένο σύστημα εξερεύνησης:
- Αν επιζήσει τουλάχιστον ένας επιτιθέμενος ανιχνευτής: θα αποκαλυφθούν οι μονάδες που υπάρχουν εκείνη τη στιγμή στο χωριό.
- Αν επιζήσει τουλάχιστον το 50% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και οι πόροι που υπάρχουν στο χωριό.
- Αν επιζήσει τουλάχιστον το 70% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και τα επίπεδα των κτηρίων του χωριού.
- Αν επιζήσει τουλάχιστον το 90% των επιτιθέμενων ανιχνευτών: θα αποκαλυφθούν και οι μονάδες που βρίσκονται εκτός χωριού.
Στο Σύστημα 3 επιπέδων, ισχύουν τα εξής:
- Στο επίπεδο 1 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν τους πόρους που υπάρχουν στο χωριό.
- Στο επίπεδο 2 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν και τα επίπεδα των κτηρίων του χωριού.
- Στο επίπεδο 3 οι ανιχνευτές θα αποκαλύψουν και τις μονάδες που βρίσκονται εκτός του χωριού.
Ηθικό
Το ηθικό είναι ένα μέτρο προστασίας για νέους παίκτες και υπολογίζεται από τους πόντους του αμυνόμενου και του επιτιθέμενου παίκτης. Όσο μεγαλύτερη η διαφορά πόντων μεταξύ επιτιθέμενου και αμυνόμενου, τόσο μικρότερο το ηθικό της επίθεσης. Για παράδειγμα, όταν ένας παίκτης επιτίθεται με 45% ηθικό, οι μονάδες του θα επιτίθενται με το 45% της δύναμής τους. Ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για επιθέσεις μικρότερων παικτών προς μεγαλύτερους. Σε αυτή την περίπτωση, το ηθικό θα είναι πάντα 100%.
Ο χρόνος είναι ακόμη ένας παράγοντας που λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του ηθικού. Ξεκινά να μετρά από όταν ο κάθε παίκτης ξεκινά στον κόσμο. Εάν ένας μικρός παίκτης παίζει για μεγάλο χρονικό διάστημα σε έναν κόσμο αλλά παραμένει σε χαμηλούς πόντους, το ηθικό θα συνεχίσει να αυξάνεται έως το 50%.
Ο υπολογισμός του ηθικού γίνεται από τον προσομοιωτή, εισάγοντας τους πόντους του επιτιθέμενου και του αμυνόμενου παίκτη.
Βασική άμυνα
Κάθε χωριό έχει μια βασική άμυνα. Αυτό σημαίνει πως προστατεύεται ακόμα και αν δεν υπάρχουν μονάδες να το υπερασπιστούν. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως 1 ή 2 Δορατοφόροι θα χαθούν ακόμα και αν δεν υπάρχουν μονάδες υποστήριξης στο χωριό. Η βασική άμυνα αυξάνεται με την αναβάθμιση του Τείχους.
Τύχη
Η τύχη είναι ένας εντελώς τυχαίος παράγοντας σε κάθε μάχη. Οι βασικές της τιμές κυμαίνονται μεταξύ -25% και +25% και πάντα παρουσιάζεται από την πλευρά του επιτιθέμενου. Μια επίθεση με +25% τύχη σημαίνει πως οι μονάδες μάχονται με 25% περισσότερη επιθετική δύναμη.
Η τύχη μπορεί να επηρεαστεί μόνο από τις Σημαίες.
Χωριά βαρβάρων
Η μόνη διαφορά μεταξύ χωριών βαρβάρων και χωριών παικτών, είναι πως τα χωριά βαρβάρων δεν έχουν ιδιοκτήτη. Το ηθικό για τα χωριά βαρβάρων είναι πάντα 100% και οι επιθέσεις προς αυτά δεν επηρεάζονται από τη νυχτερινή προστασία.
Προσομοιωτής
Ο Προσομοιωτής είναι προσβάσιμος από το Μέρος Συγκέντρωσης και δίνει μια ιδέα για το αποτέλεσμα μιας μάχης. Χρειάζεται να εισαχθούν οι αμυνόμενες και οι επιτιθέμενες μονάδες, το επίπεδο του τείχους, το ηθικό, η πίστη, οι σημαίες, τυχόν ενισχύσεις που θα χρησιμοποιούνται καθώς και μια πρόβλεψη για την τύχη.
Προτείνεται να επιλέγεται πάντα -25% τύχη έτσι ώστε να υπάρχει πρόβλεψη για το χειρότερο δυνατό σενάριο.
Κατάσταση ύπνου
Η κατάσταση ύπνου συνήθως χρησιμοποιείται σε γύρους Speed. Εφόσον είναι ενεργή στον κόσμο και ενεργοποιηθεί από τον παίκτη, οι εισερχόμενες επιθέσεις θα μετατρέπονται σε επισκέψεις και δεν θα προκαλέσουν καμία ζημιά στον αμυνόμενο λογαριασμό.
Νυχτερινή προστασία
Κάθε κόσμος έχει διαφορετικές ώρες για την νυχτερινή προστασία. Όταν όμως είναι ενεργή, ο αμυνόμενος λαμβάνει ένα αμυντικό bonus της τάξης του 100%. Η νυχτερινή προστασία δεν επηρεάζει τις επιθέσεις ανιχνευτών ούτε τις επιθέσεις προς χωριά βαρβάρων.
Εάν μια επίθεση φτάσει στον στόχο κατά τη διάρκεια της νυχτερινής προστασίας, θα επισημαίνεται και στην αναφορά της επίθεσης.
Κατακτώντας άλλα χωριά
Ο μόνος τρόπος απόκτησης δεύτερου χωριού είναι μέσω κατάκτησης. Μπορούν να κατακτηθούν χωριά παικτών αλλά και χωριά βαρβάρων. Προτού ξεκινήσει η κατάκτηση, θα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμος τουλάχιστον ένας Αριστοκράτης και ο στρατός που θα τον συνοδεύσει στις επιθέσεις του.
Η αρχική εμπιστοσύνη ενός χωριού είναι 100. Κάθε επίθεση με Αριστοκράτη μειώνει την εμπιστοσύνη από 20 έως 35, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στις ρυθμίσεις του κόσμου. Υπάρχουν δεξιότητες του Paladin που μπορεί να αυξήσουν την πτώση εμπιστοσύνης με κάθε επίθεση Αριστοκράτη. Προκειμένου να κατακτηθεί το χωριό, θα πρέπει η εμπιστοσύνη να πέσει στο 0 ή/και πιο κάτω, άρα χρειάζονται 3 έως 5 επιθέσεις.
Εάν ο Αριστοκράτης δεν συνοδεύεται από επαρκή στρατό, υπάρχει πιθανότητα να χαθεί στη μάχη. Μόλις το ηθικό πέσει στο 0 ή χαμηλότερα, το χωριό αλλάζει κάτοχο και ο Αριστοκράτης χάνεται.
Εμπιστοσύνη
Η μέγιστη εμπιστοσύνη ενός χωριού είναι 100. Κάθε επίθεση με Αριστοκράτη μειώνει την εμπιστοσύνη από 20 έως 35, εκτός εάν χρησιμοποιηθούν ενισχύσεις από πλευράς του επιτιθέμενου. Συνήθως η εμπιστοσύνη αυξάνεται 1 ανά ώρα, αλλά αυτό εξαρτάται από την ταχύτητα του κόσμου. Πχ αν ο κόσμος έχει ταχύτητα 2, τότε η εμπιστοσύνη θα αυξάνεται 2 μονάδες ανά ώρα.
Μετά την επιτυχή κατάκτηση ενός χωριού, η εμπιστοσύνη ξεκινά από το 25. Για όσο χρόνο η εμπιστοσύνη είναι κάτω από 100, θα εμφανίζεται στις πληροφορίες χωριού.
Χάνοντας το χωριό από άλλον παίκτη
Φυσικά και είναι ενοχλητικό όταν χάνεται το χωριό, αλλά δεν υπάρχει λόγος να εγκαταλείψεις. Θα μεταφερθείς σε ένα νέο χωριό στην άκρη του χάρτη όπου θα είσαι κοντά με άλλους παίκτες που έχουν ξεκινήσει και αυτοί πρόσφατα το παιχνίδι. Θα έχεις λοιπόν μία καλή ευκαιρία για να αναπτυχθείς σε αυτή την πλευρά του χάρτη.
Ζήτα βοήθεια από τη φυλή σου για να σου στείλουν πόρους ή και υποστήριξη προκειμένου να αναπτυχθείς γρηγορότερα.
Στρατολόγηση Αριστοκρατών
Για να εκπαιδεύσεις έναν Αριστοκράτη, πρέπει πρώτα να διαθέτεις Ακαδημία. Χρειάζεται να διαθέτεις Επιτελείο στο 20, Οπλοποιείο στο 20 και Αγορά στο 10. Θα χρειαστείς επίσης πόρους και χώρο στο Αγρόκτημα.
Το πλήθος των Αριστοκρατών που μπορεί να εκπαιδεύσεις εξαρτάται από τα Χρυσά Νομίσματα ή τα Πακέτα που διαθέτεις, και που αποθηκεύονται στην Ακαδημία.