Οχυρό: Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων
(Νέα σελίδα με 'link=|left|200x146px|Stronghold ArtworkThe '''Strongholds''' are a game feature introduced in May 2019 which offer tribes the ability to...') |
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας |
||
(Μία ενδιάμεση αναθεώρηση από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται) | |||
Γραμμή 1: | Γραμμή 1: | ||
[[File: | [[File:Stronghold_artwork.png|link=|left|200x146px|Stronghold Artwork]]Τα '''Οχυρά''' είναι μια νέα δυνατότητα που προστέθηκε στο παιχνίδι το 2019 η οποία και επιτρέπει στις φυλές να κατασκευάσουν ένα οχυρό που θα παρέχει διάφορα πλεονεκτήματα, με το σημαντικότερο όλων την αποστολή μεγαλύτερων επιθέσεων. Η κατασκευή του οχυρού είναι ιδιαίτερα δαπανηρή προσπάθεια και απαιτεί τη συνεισφορά πόρων από όλα τα μέλη της φυλής. Αν και όλα τα μέλη μπορούν να συνεισφέρουν σε πόρου για την κατασκευή του, μόνο οι Δούκες και οι Βαρώνοι μας φυλής μπορούν να διαχειριστούν το οχυρό. Η επίθεση ή/και η καταστροφή ενός οχυρού θα ανταμείψει όλα τα μέλη της επιτιθέμενης φυλής. | ||
= Κατασκευάζοντας ένα Οχυρό = | |||
Οι Δούκες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την οθόνη του οχυρού για να ορίσουν την τοποθεσία του χάρτη όπου θα χτιστεί το οχυρό. Το εργοτάξιο δημιουργείται άμεσα και είναι ορατό στον χάρτη. Σε αυτή τη φάση, το οχυρό δεν έχει απολύτως καμία λειτουργία αλλά χρειάζεται πόρους. Όλα τα μέλη της φυλής μπορούν να στείλουν πόρους από τα χωριά τους για να συνεισφέρουν στην κατασκευή του οχυρού. Οι πόροι μπορούν να σταλθούν προς το οχυρό, αλλά '''όχι''' να επιστρέψουν στο χωριό από το οποίο προήλθαν. | |||
Εάν οι απαιτούμενοι πόροι δεν παραδοθούν εγκαίρως, θα χαθούν όλοι οι πόροι που έχουν παραδοθεί έως τότε. Ο χρόνος ολοκλήρωσης της κατασκευής του εργοταξίου είναι 72 ώρες σε κόσμο με ταχύτητα '''1''' (36 ώρες για κόσμο ταχύτητας '''2'''). Οι επιθέσεις που θα φτάσουν στο οχυρό κατά τη διάρκεια της κατασκευής του θα μετατραπούν σε επισκέψεις χωρίς να προκαλέσουν την παραμικρή ζημιά, και θα επιστρέψουν στο χωριό από το οποίο προήλθαν. | |||
= Αναβαθμίζοντας ένα Οχυρό = | |||
Μόλις το οχυρό φτάσει στο επίπεδο 1 θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Μπορεί να αναβαθμιστεί μέχρι το επίπεδο 10 και να γίνει πιο ισχυρό. Οι αναβαθμίσεις απαιτούν πόρους (όπως και η κατασκευή του οχυρού) αλλά μπορούν να γίνουν σε μεταγενέστερο χρόνο και χωρίς να χρειάζεται να ολοκληρωθούν εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Μόλις ολοκληρωθεί η αναβάθμιση στο επόμενο επίπεδο, αναβαθμίζονται όλα τα κτήρια του οχυρού (βλέπε παρακάτω). Το ίδιο ισχύει και εάν κατεδαφιστεί ένα επίπεδο του οχυρού. Το κόστος κατασκευής/αναβάθμισης του οχυρού εξαρτάται από τον αριθμό των χωριών που έχει στην κατοχή της μια φυλή. | |||
Τα κτήρια εντός του οχυρού εξαρτώνται από το επίπεδο του οχυρού. Εκτός του τείχους και του επιτελείου, τα υπόλοιπα δεν μπορούν να κατεδαφιστούν και μόνο το τείχος μπορεί να επιδιορθωθεί. Τα οχυρά πάντα έχουν "Πρώτη Εκκλησία" ακόμη και εάν ο κόσμος δεν έχει Εκκλησίες. Αλλά αυτή η Εκκλησία '''δεν''' έχει ακτίνα και ισχύει μόνο για το οχυρό. | |||
{| class="wikitable mw-collapsible autocollapse" | |||
!colspan="10"|Κτήρια Οχυρού | |||
{| class="wikitable" | |||
!colspan="10"| | |||
|- | |- | ||
!colspan="1"|''' | !colspan="1"|'''Εικόνα''' | ||
|''' | |'''Επίπεδο''' | ||
|''' | |'''Επιτελείο''' | ||
|''' | |'''Τείχος''' | ||
|''' | |'''Στρατώνας''' | ||
|''' | |'''Στάβλος''' | ||
|''' | |'''Εργαστήριο''' | ||
|''' | |'''Μέρος Συγκέντρωσης''' | ||
|''' | |'''Οπλοποιείο''' | ||
|''' | |'''Εκκλησία''' | ||
|- | |- | ||
|[[File:Stronghold_0.png|link=| | |[[File:Stronghold_0.png|link=|120px|Εργοτάξιο Κατασκευής Οχυρού]] | ||
|0 | |0 | ||
|1 | |1 | ||
Γραμμή 41: | Γραμμή 40: | ||
|0 | |0 | ||
|- | |- | ||
|rowspan="2"|[[File:Stronghold_1.png|link=| | |rowspan="2"|[[File:Stronghold_1.png|link=|120px|Οχυρό Επίπεδο 1+2]] | ||
|1 | |1 | ||
|3 | |3 | ||
Γραμμή 62: | Γραμμή 61: | ||
|- | |- | ||
|rowspan="2"|[[File:Stronghold_3.png|link=| | |rowspan="2"|[[File:Stronghold_3.png|link=|120px|Οχυρό Επίπεδο 3+4]] | ||
|3 | |3 | ||
|9 | |9 | ||
Γραμμή 83: | Γραμμή 82: | ||
|- | |- | ||
|rowspan="2"|[[File:Stronghold_5.png|link=| | |rowspan="2"|[[File:Stronghold_5.png|link=|120px|Οχυρό Επίπεδο 5+6]] | ||
|5 | |5 | ||
|15 | |15 | ||
Γραμμή 104: | Γραμμή 103: | ||
|- | |- | ||
|rowspan="2"|[[File:Stronghold_7.png|link=| | |rowspan="2"|[[File:Stronghold_7.png|link=|120px|Οχυρό Επίπεδο 7+8]] | ||
|7 | |7 | ||
|21 | |21 | ||
Γραμμή 125: | Γραμμή 124: | ||
|- | |- | ||
|rowspan="2"|[[File:Stronghold_9.png|link=| | |rowspan="2"|[[File:Stronghold_9.png|link=|120px|Οχυρό Επίπεδο 9+10]] | ||
|9 | |9 | ||
|27 | |27 | ||
Γραμμή 149: | Γραμμή 148: | ||
= | = Πλεονεκτήματα Οχυρού = | ||
Τα οχυρά έχουν τα παρακάτω μόνιμα πλεονεκτήματα: | |||
* | * Μεγαλύτερος χώρος αγροκτήματος σε σχέση με τα υπόλοιπα χωριά. | ||
* | * Μεγαλύτερη χωρητικότα αποθήκης. Οι πόροι της αποθήκης του οχυρού μπορούν να λεηλατηθούν εφόσον το επιτρέπουν οι ρυθμίσεις του κόσμου. | ||
* | * 100% bonus στρατολόγησης μονάδων σε σχέση με τα κανονικά χωριά. | ||
* | * Κάθε επίπεδο του οχυρού αυξάνει τη διάρκεια των δεξιοτήτων της φυλής κατά 10%, έως 100% το μέγιστο. | ||
Η κατεδάφιση ενός επιπέδου αντίπαλου οχυρού θα ανταμείψει την επιτιθέμενη φυλή με: | |||
* | * Δωρεάν νομίσματα για κάθε μέλος της φυλής. Η ποσότητα των νομισμάτων εξαρτάται από το πλήθος των χωριών της επιτιθέμενης φυλής και το επίπεδο του αμυνόμενου οχυρού. | ||
* | * Ένα πρόσθετο, προσωρινό, bonus ταχύτητας στρατολόγησης της τάξης του 100% όταν ένα εχθρικό οχυρό κατεδαφίζεται κατά ένα ή περισσότερα επίπεδα. | ||
= | = Επίθεση σε ένα Οχυρό = | ||
Οι επιθέσεις σε ένα οχυρό λειτουργούν όπως και στα υπόλοιπα χωριά, αλλά υπάρχουν τρεις σημαντικές διαφορές: | |||
* | * Μόνο το τείχος και το επιτελείο μπορούν να γίνουν στόχοι των όπλων πολιορκίας. | ||
* | * Τα οχυρά μπορούν μόνο να καταστραφούν (βλέπε παρακάτω), αλλά '''όχι''' να κατακτηθούν. Όταν ένα οχυρό φτάσει στο επίπεδο 0, μετατρέπεται ξανά σε εργοτάξιο. Αν η φυλή δεν καταφέρει να συγκεντρώσει τους απαιτούμενους πόρους για να το αναβαθμίσει εντός του προβλεπόμενου χρόνου, θα εξαφανιστεί από τον χάρτη. | ||
* | * Τα οχυρά χρησιμοποιούν ένα νέο σύστημα που ονομάζεται "Γενναιότητα". | ||
''' | '''Γενναιότητα''' | ||
Οι επιθέσεις από και προς το οχυρό χρησιμοποιούν τη γενναιότητα, η οποία λειτουργεί όπως ακριβώς και το "ηθικό" ακόμη και εάν ο κόσμος δεν έχει ηθικό. Ο υπολογισμός της γενναιότητας επηρεάζει την δύναμη του επιτιθέμενου και υπολογίζεται όταν μια εντολή στέλνεται από ή προς ένα οχυρό. Ο υπολογισμός της τιμής βασίζεται στους πόντους της φυλής/των παικτών της φυλής. Η εγκατάλειψη/απομάκρυνση/είσοδος στη φυλή '''δεν''' επηρεάζει την τιμή της γενναιότητας. Οι τιμές της γενναιότητας κυμαίνονται από 20% η ελάχιστη έως 150% η μέγιστη. | |||
''' | '''Επιδιόρθωση Τείχους''' | ||
Το τείχος ενός οχυρού λειτουργεί όπως και στα υπόλοιπα χωριά, μπορεί να επισκευαστεί μόνο από τους Βαρώνους και τους Δούκες και όχι να δώσουν εντολή κατασκευής του. Το τείχος μπορεί να επισκευαστεί μέχρι του επιπέδου του οχυρού. | |||
''' | '''Κατεδάφιση επιπέδου Οχυρού''' | ||
Η επίθεση στο επιτελείο του οχυρού έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση των επιπέδου του οχυρού, καθώς είναι άμεσα συνδεδεμένα. Για να προσδιοριστεί το επίπεδο του οχυρού, το επιτελείο πρέπει να είναι ακριβώς στο ίδιο επίπεδο (με τιμή στρογγυλοποιημένη προς τα κάτω). Για παράδειγμα: Εάν ένα οχυρό επιπέδου 8 (άρα επιτελείο στο επίπεδο 24) δεχθεί επίθεση, και το επίπεδο του επιτελείου μειωθεί στο 23, το επίπεδο του οχυρού θα μειωθεί στο 7 και ως εκ τούτου, το επιτελείο θα μειωθεί στο επίπεδο 21. Συνεπώς, το επιτελείο μπορεί να μειώνεται κατά 3 επίπεδα ανά επίθεση αλλά το επίπεδο του οχυρό μόνο 1 επίπεδο. |
Τελευταία αναθεώρηση της 15:57, 27 Φεβρουαρίου 2019
Τα Οχυρά είναι μια νέα δυνατότητα που προστέθηκε στο παιχνίδι το 2019 η οποία και επιτρέπει στις φυλές να κατασκευάσουν ένα οχυρό που θα παρέχει διάφορα πλεονεκτήματα, με το σημαντικότερο όλων την αποστολή μεγαλύτερων επιθέσεων. Η κατασκευή του οχυρού είναι ιδιαίτερα δαπανηρή προσπάθεια και απαιτεί τη συνεισφορά πόρων από όλα τα μέλη της φυλής. Αν και όλα τα μέλη μπορούν να συνεισφέρουν σε πόρου για την κατασκευή του, μόνο οι Δούκες και οι Βαρώνοι μας φυλής μπορούν να διαχειριστούν το οχυρό. Η επίθεση ή/και η καταστροφή ενός οχυρού θα ανταμείψει όλα τα μέλη της επιτιθέμενης φυλής.
Κατασκευάζοντας ένα Οχυρό
Οι Δούκες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την οθόνη του οχυρού για να ορίσουν την τοποθεσία του χάρτη όπου θα χτιστεί το οχυρό. Το εργοτάξιο δημιουργείται άμεσα και είναι ορατό στον χάρτη. Σε αυτή τη φάση, το οχυρό δεν έχει απολύτως καμία λειτουργία αλλά χρειάζεται πόρους. Όλα τα μέλη της φυλής μπορούν να στείλουν πόρους από τα χωριά τους για να συνεισφέρουν στην κατασκευή του οχυρού. Οι πόροι μπορούν να σταλθούν προς το οχυρό, αλλά όχι να επιστρέψουν στο χωριό από το οποίο προήλθαν.
Εάν οι απαιτούμενοι πόροι δεν παραδοθούν εγκαίρως, θα χαθούν όλοι οι πόροι που έχουν παραδοθεί έως τότε. Ο χρόνος ολοκλήρωσης της κατασκευής του εργοταξίου είναι 72 ώρες σε κόσμο με ταχύτητα 1 (36 ώρες για κόσμο ταχύτητας 2). Οι επιθέσεις που θα φτάσουν στο οχυρό κατά τη διάρκεια της κατασκευής του θα μετατραπούν σε επισκέψεις χωρίς να προκαλέσουν την παραμικρή ζημιά, και θα επιστρέψουν στο χωριό από το οποίο προήλθαν.
Αναβαθμίζοντας ένα Οχυρό
Μόλις το οχυρό φτάσει στο επίπεδο 1 θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Μπορεί να αναβαθμιστεί μέχρι το επίπεδο 10 και να γίνει πιο ισχυρό. Οι αναβαθμίσεις απαιτούν πόρους (όπως και η κατασκευή του οχυρού) αλλά μπορούν να γίνουν σε μεταγενέστερο χρόνο και χωρίς να χρειάζεται να ολοκληρωθούν εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Μόλις ολοκληρωθεί η αναβάθμιση στο επόμενο επίπεδο, αναβαθμίζονται όλα τα κτήρια του οχυρού (βλέπε παρακάτω). Το ίδιο ισχύει και εάν κατεδαφιστεί ένα επίπεδο του οχυρού. Το κόστος κατασκευής/αναβάθμισης του οχυρού εξαρτάται από τον αριθμό των χωριών που έχει στην κατοχή της μια φυλή.
Τα κτήρια εντός του οχυρού εξαρτώνται από το επίπεδο του οχυρού. Εκτός του τείχους και του επιτελείου, τα υπόλοιπα δεν μπορούν να κατεδαφιστούν και μόνο το τείχος μπορεί να επιδιορθωθεί. Τα οχυρά πάντα έχουν "Πρώτη Εκκλησία" ακόμη και εάν ο κόσμος δεν έχει Εκκλησίες. Αλλά αυτή η Εκκλησία δεν έχει ακτίνα και ισχύει μόνο για το οχυρό.
Κτήρια Οχυρού | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Εικόνα | Επίπεδο | Επιτελείο | Τείχος | Στρατώνας | Στάβλος | Εργαστήριο | Μέρος Συγκέντρωσης | Οπλοποιείο | Εκκλησία |
0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | |
1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 15 | 1 | ||
2 | 6 | 4 | 4 | 4 | 2
| ||||
3 | 9 | 6 | 6 | 6 | 3
| ||||
4 | 12 | 8 | 8 | 8 | 4
| ||||
5 | 15 | 10 | 10 | 10 | 5
| ||||
6 | 18 | 12 | 12 | 12 | 7
| ||||
7 | 21 | 14 | 14 | 14 | 9
| ||||
8 | 24 | 16 | 18 | 16 | 11
| ||||
9 | 27 | 18 | 22 | 18 | 13
| ||||
10 | 30 | 20 | 25 | 20 | 15
|
Πλεονεκτήματα Οχυρού
Τα οχυρά έχουν τα παρακάτω μόνιμα πλεονεκτήματα:
- Μεγαλύτερος χώρος αγροκτήματος σε σχέση με τα υπόλοιπα χωριά.
- Μεγαλύτερη χωρητικότα αποθήκης. Οι πόροι της αποθήκης του οχυρού μπορούν να λεηλατηθούν εφόσον το επιτρέπουν οι ρυθμίσεις του κόσμου.
- 100% bonus στρατολόγησης μονάδων σε σχέση με τα κανονικά χωριά.
- Κάθε επίπεδο του οχυρού αυξάνει τη διάρκεια των δεξιοτήτων της φυλής κατά 10%, έως 100% το μέγιστο.
Η κατεδάφιση ενός επιπέδου αντίπαλου οχυρού θα ανταμείψει την επιτιθέμενη φυλή με:
- Δωρεάν νομίσματα για κάθε μέλος της φυλής. Η ποσότητα των νομισμάτων εξαρτάται από το πλήθος των χωριών της επιτιθέμενης φυλής και το επίπεδο του αμυνόμενου οχυρού.
- Ένα πρόσθετο, προσωρινό, bonus ταχύτητας στρατολόγησης της τάξης του 100% όταν ένα εχθρικό οχυρό κατεδαφίζεται κατά ένα ή περισσότερα επίπεδα.
Επίθεση σε ένα Οχυρό
Οι επιθέσεις σε ένα οχυρό λειτουργούν όπως και στα υπόλοιπα χωριά, αλλά υπάρχουν τρεις σημαντικές διαφορές:
- Μόνο το τείχος και το επιτελείο μπορούν να γίνουν στόχοι των όπλων πολιορκίας.
- Τα οχυρά μπορούν μόνο να καταστραφούν (βλέπε παρακάτω), αλλά όχι να κατακτηθούν. Όταν ένα οχυρό φτάσει στο επίπεδο 0, μετατρέπεται ξανά σε εργοτάξιο. Αν η φυλή δεν καταφέρει να συγκεντρώσει τους απαιτούμενους πόρους για να το αναβαθμίσει εντός του προβλεπόμενου χρόνου, θα εξαφανιστεί από τον χάρτη.
- Τα οχυρά χρησιμοποιούν ένα νέο σύστημα που ονομάζεται "Γενναιότητα".
Γενναιότητα
Οι επιθέσεις από και προς το οχυρό χρησιμοποιούν τη γενναιότητα, η οποία λειτουργεί όπως ακριβώς και το "ηθικό" ακόμη και εάν ο κόσμος δεν έχει ηθικό. Ο υπολογισμός της γενναιότητας επηρεάζει την δύναμη του επιτιθέμενου και υπολογίζεται όταν μια εντολή στέλνεται από ή προς ένα οχυρό. Ο υπολογισμός της τιμής βασίζεται στους πόντους της φυλής/των παικτών της φυλής. Η εγκατάλειψη/απομάκρυνση/είσοδος στη φυλή δεν επηρεάζει την τιμή της γενναιότητας. Οι τιμές της γενναιότητας κυμαίνονται από 20% η ελάχιστη έως 150% η μέγιστη.
Επιδιόρθωση Τείχους
Το τείχος ενός οχυρού λειτουργεί όπως και στα υπόλοιπα χωριά, μπορεί να επισκευαστεί μόνο από τους Βαρώνους και τους Δούκες και όχι να δώσουν εντολή κατασκευής του. Το τείχος μπορεί να επισκευαστεί μέχρι του επιπέδου του οχυρού.
Κατεδάφιση επιπέδου Οχυρού
Η επίθεση στο επιτελείο του οχυρού έχει ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση των επιπέδου του οχυρού, καθώς είναι άμεσα συνδεδεμένα. Για να προσδιοριστεί το επίπεδο του οχυρού, το επιτελείο πρέπει να είναι ακριβώς στο ίδιο επίπεδο (με τιμή στρογγυλοποιημένη προς τα κάτω). Για παράδειγμα: Εάν ένα οχυρό επιπέδου 8 (άρα επιτελείο στο επίπεδο 24) δεχθεί επίθεση, και το επίπεδο του επιτελείου μειωθεί στο 23, το επίπεδο του οχυρού θα μειωθεί στο 7 και ως εκ τούτου, το επιτελείο θα μειωθεί στο επίπεδο 21. Συνεπώς, το επιτελείο μπορεί να μειώνεται κατά 3 επίπεδα ανά επίθεση αλλά το επίπεδο του οχυρό μόνο 1 επίπεδο.