Μάχες: Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων

Από Tribalwars Wiki GR
Jump to navigation
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας
Χωρίς σύνοψη επεξεργασίας
Γραμμή 281: Γραμμή 281:
* Εάν υποστηρίζεις κάποιον άλλο παίκτη, τα στρατεύματά σου παίρνουν την πίστη του χωριού του.
* Εάν υποστηρίζεις κάποιον άλλο παίκτη, τα στρατεύματά σου παίρνουν την πίστη του χωριού του.
* Κατά την επίθεση, μόνο το χωριό από το οποίο ξεκίνησαν οι επιθέσεις λαμβάνεται υπόψιν. Εάν αυτό το χωριό βρίσκεται εντός της επιρροής μίας εκκλησίας, τα στρατεύματά του θα πολεμούν με το 100% της επιθετικής τους δύναμης. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία εάν το χωριό που δέχεται την επίθεση επηρεάζεται ή όχι από κάποια εκκλησία.
* Κατά την επίθεση, μόνο το χωριό από το οποίο ξεκίνησαν οι επιθέσεις λαμβάνεται υπόψιν. Εάν αυτό το χωριό βρίσκεται εντός της επιρροής μίας εκκλησίας, τα στρατεύματά του θα πολεμούν με το 100% της επιθετικής τους δύναμης. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία εάν το χωριό που δέχεται την επίθεση επηρεάζεται ή όχι από κάποια εκκλησία.
* Χρειάζονται 400 καταπέλτες για να κατεδαφιστεί μία εκκλησία επιπέδου 1. 167 καταπέλτες για να γκρεμιστεί μία εκκλησία από το επίπεδο 2 στο επίπεδο 1 και 120 καταπέλτες για να πέσει από το επίπεδο 3 στο επίπεδο 2. Με συνολικά 600 καταπέλτες, μπορεί να κατεδαφιστεί εντελώς μία εκκλησία επιπέδου 3. Σημείωση: Αυτά ισχύουν για άδειο χωριό, με 0 τείχος, με 0% τύχη, χωρίς ποινή ηθικού και θρήσκο επιτιθέμενο.





Αναθεώρηση της 12:14, 21 Ιανουαρίου 2015

Βασικά

Εδώ θα βρεις τις βασικές πληροφορίες για το πως μπορείς να επιτεθείς, να υποστηρίξεις και να αμυνθείς.


Μέρος Συγκέντρωσης

Place1.png

Το μέρος συγκέντρωσης είναι το κεντρικό σημείο που συναντούνται τα στρατεύματά σου και το μέρος από το οποίο μπορείς να τα ελέγξεις. Από τις Εντολές μπορείς να στείλεις ή να ακυρώσεις εντολές κατά τα πρώτα λεπτά αφού έστειλες την εντολή (συνήθως 10 λεπτά, αλλά αυτό εξαρτάται από τις ρυθμίσεις του κόσμου). Όταν επιλέξεις Στρατεύματα μπορείς να δεις όλο το στρατό που βρίσκεται εκτός χωριού ή που βρίσκεται σε αυτό το χωριό και προέρχεται από άλλα χωριά.


Επίθεση

Μόλις έχεις στρατολογήσει κάποιες μονάδες και θέλεις να επιτεθείς σε κάποιον αντίπαλο, απλά πήγαινε στο χάρτη και επέλεξε το χωριό που θέλεις να στείλεις την επίθεση. Από εκεί επιλέγεις Στείλε στρατεύματα. Είναι σημαντικό να μην ξεχνάς πως το κάθε χωριό έχει μία βασική άμυνα και πως ο αντίπαλος μπορεί να έχει και αυτός στρατό όπως εσύ. Όλες οι μονάδες έχουν διαφορετικές ιδιότητες, κάτι το οποίο σημαίνει πως κάποιες είναι καλύτερες στην επίθεση και άλλες καλύτερες στην άμυνα. Μπορείς να βρεις περισσότερες λεπτομέρειες για τις ιδιότητες στην επισκόπηση μονάδων.

Το μέρος συγκέντρωσης από όπου μπορείς να στείλεις μία εντολή.


Άμυνα

Εάν σου κάνουν συνεχώς επιθέσεις, ο επιτιθέμενος προφανώς θέλει είτε να λεηλατήσει τους πόρους σου είναι να κατακτήσει το χωριό σου. Εάν δεν υπάρχει αριστοκράτης στην επίθεση, τότε πιθανόν ο επιτιθέμενος να θέλει να λεηλατήσει τους πόρους σου. Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να προστατεύσεις τον εαυτό σου:

  • Ζήτα βοήθεια από την Φυλή σου.
  • Κράτησε σε χαμηλά επίπεδα τους πόρους που συγκεντρώνεις στην αποθήκη σου.
  • Χτίσε και αναβάθμισε την κρυψώνα και το τείχος του χωριού σου.

Στην αρχή, ο paladin είναι μία πολύ καλή μονάδα για να προστατευτείς από τις επιθέσεις που σου κάνουν και γίνεται ακόμη περισσότερο χρήσιμος όταν άλλο παίκτες στέλνουν τους δικούς τους paladins ως βοήθεια.

Η κρυψώνα σου εξασφαλίζει πως θα έχεις πάντα πόρους ανεξάρτητα από το πόσο συχνά σου κάνουν επιθέσεις.


Υποστήριξη

Κάποιες φορές κάποιο άλλο μέλος της φυλής σου ή κάποιος φίλος σου χρειάζεται βοήθεια. Μπορείς να στείλεις πόρους σε άλλους παίκτες, αλλά μπορείς και να του στείλεις τον στρατό σου ως υποστήριξη για να υπερασπιστεί το χωριό του από τις επιθέσεις που δέχεται. Για να το κάνεις αυτό, πήγαινε στο μέρος συγκέντρωσης και βάλε τις συντεταγμένες του χωριού του και μετά συμπλήρωσε τον αριθμό των μονάδων που θέλεις να στείλεις. Στη συνέχεια, πάτησε Υποστήριξη επιβεβαίωσε την εντολή επιλέγοντας ΟΚ και ο στρατός σου θα ξεκινήσει το ταξίδι του.

Όταν στέλνεις και τον paladin ως βοήθεια με τον υπόλοιπο στρατό, όλες οι μονάδες θα κινούνται με την ταχύτητα του paladin.

Όταν ο στρατός που έστειλες βοήθεια σε κάποιον άλλο παίκτη δεχτεί επίθεση, θα λάβεις μία αναφορά που θα σε ενημερώνει πόσες μονάδες σου σκοτώθηκαν. Δεν θα ενημερωθείς όμως για το ποιος παίκτης επιτέθηκε και με πόσο στρατό. Εάν ο στρατός σου υπερασπιστεί ένα χωριό που δεν δέχεται πλέον επιθέσεις, μπορείς να τον ανακαλέσεις στο χωριό σου. Για να το κάνεις αυτό, από το μέρος συγκέντρωσης πήγαινε Στρατεύματα και θα έχεις τη δυνατότητα να ανακαλέσεις όλο ή ένα μέρος του στρατού σου.

Στο μέρος συγκέντρωσης μπορείς να ελέγξεις που βρίσκεται ο στρατός σου, επιλέγοντας Στρατεύματα.


Ταχύτητα

Μπορείς να δεις την ταχύτητα της κάθε μονάδας στην επισκόπηση των μονάδων. Όταν στέλνεις πολλές μονάδες ταυτόχρονα, θα κινηθούν με την ταχύτητα της ποιο αργής μονάδας. Μετά από μία επίθεση, οι μονάδες θα επιστρέψουν στο χωριό σου με την ίδια ταχύτητα με την οποία στάλθηκαν.

Εξαίρεση αποτελεί ο paladin. Όταν στέλνεις υποστήριξη και τον paladin σου, όλες οι μονάδες θα κινηθούν με την δική του ταχύτητα.

Οι μονάδες πάντα κινούνται ευθεία. Επίσης κινούνται διαγώνια, πάνω από χωριά, λίμνες, βουνά και δάση χωρίς να επηρεάζεται η ταχύτητά τους.


Τείχος

Wall1.png

Το τείχος αυξάνει την άμυνα του χωριού σου. Επηρεάζει ταυτόχρονα και την βασική άμυνα και τον στρατό που αμύνεται.

Είναι πολύ αποτελεσματικό για να προστατεύεσαι από λεηλασίες, ειδικότερα στην αρχή ενός κόσμου. Σε ποιο προχωρημένο κόσμο, ένα πλήρως κατασκευασμένο τείχος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά κάθε αμυντικού στρατού.


Ανίχνευση

Scouting.jpg

Με τους ανιχνευτές, μπορείς να πάρεις πληροφορίες για τα χωριά των αντιπάλων σου. Για να κατασκοπεύσεις ένα χωριά το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να επιτεθείς με ανιχνευτές, όπως θα έκανες και με κάθε άλλη μονάδα.

Ο μοναδικός τρόπος για να αμυνθείς σε ανιχνευτές όταν επιτίθενται στο χωριό σου είναι να έχεις και εσύ ανιχνευτές στο χωριό σου - αυτοί μόνο θα αμυνθούν έναντι των ανιχνευτών που σου επιτίθενται. Οι ανιχνευτές που αμύνονται στο χωριό σου μπορεί να προκαλέσουν απώλειες στους ανιχνευτές που σου επιτίθενται, αλλά δεν θα χάσεις κανέναν δικό σου ανιχνευτή.

Σε όλους τους κόσμους, το αποτέλεσμα μίας ανίχνευσης εξαρτάται από τους ανιχνευτές που θα επιζήσουν της μάχης.

  • Εάν επιζήσει έστω και ένας ανιχνευτής, θα δεις τις μονάδες που υπάρχουν εκείνη τη στιγμή στο χωριό.
  • Εάν επιζήσει τουλάχιστον το 50% των ανιχνευτών, θα δεις και τους πόρους του χωριού.
  • Εάν επιζήσει τουλάχιστον το 70% των ανιχνευτών, θα δεις και το επίπεδο των κτιρίων.
  • Εάν επιζήσουν περισσότεροι από το 90% των ανιχνευτών, θα δεις και το στρατό του χωριού που δεν βρίσκεται τη στιγμή της επίθεσης στο χωριό.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι επιπλέον περιορισμοί και απαιτήσεις που διαφέρουν σε κάθε κόσμο.

  • Σε ορισμένες περιπτώσεις οι ρυθμίσεις του κόσμου δεν επιτρέπουν στους ανιχνευτές να βρουν τις μονάδες που βρίσκονται εκτός του χωριού. Σε αυτή την περίπτωση, ο μοναδικός τρόπος για να βρεις τις μονάδες που είναι εκτός του χωριού είναι να χρησιμοποιήσεις το τηλεσκόπιο Kalidis.
  • Εάν είναι ενεργοποιημένο το σύστημα 3 επιπέδων τεχνολογιών οι ανιχνευτές στο:
    • Επίπεδο 1 θα ανιχνεύουν μόνο τους πόρους του χωριού,
    • Επίπεδο 2 θα ανιχνεύουν και τα κτίρια του χωριού,
    • Επίπεδο 3 θα ανιχνεύουν και τον στρατό του χωριού που δεν βρίσκεται στο χωριό κατά την στιγμή της επίθεσης.
  • Σημειώστε πως κάποιες ρυθμίσεις της μονάδας απαιτούν έναν ελάχιστον αριθμό 4 ανιχνευτών που πρέπει να σταλθούν για να επιβιώσουν όλοι τους, ακόμη και εάν το χωριό είναι ανυπεράσπιστο. Αυτή η ρύθμιση συνδυάζεται συχνά με το απλό σύστημα τεχνολογίας.


Μία ανίχνευση στην οποία φαίνονται όλες οι πιθανές πληροφορίες που μπορεί να ανιχνεύσει ο ανιχνευτής.


Paladin

Paladin1.png

Εάν ο paladin είναι ενεργοποιημένος στον κόσμο, μπορείς να εκπαιδεύσεις έναν στο άγαλμα. Μπορείς επίσης και να του δώσεις ένα όνομα. Εάν ο paladin πεθάνει, μπορείς να εκπαιδεύσεις έναν καινούριο.

Ο paladin είναι μία πολύ καλή προσθήκη στις μονάδες που χρησιμοποιείς για να λεηλατήσεις πόρους στην αρχή ενός κόσμου. Μειώνει τις απώλειές σου και μπορεί να μεταφέρει περισσότερους πόρους. Επίσης βοηθά στην άμυνα. Είναι ακόμη περισσότερο αποτελεσματικός όταν οι φίλοι ή συμπαίκτες σου, σού στείλουν στρατό μαζί με τον paladin τους. Με αυτόν τον τρόπο ακόμη και πολύ ισχυροί στρατοί μπορούν να ηττηθούν.

Σημαντικό ρόλο παίζει ο paladin και σε προχωρημένο στάδιο του κόσμου, καθώς αυξάνει την ταχύτητα κίνησης των αμυντικών μονάδων σου. Κάθε αμυντική μονάδα που στέλνεις μαζί με τον paladin αποκτά την δική του ταχύτητα (για παράδειγμα, οι ξιφομάχοι που έχουν σταλθεί ως βοήθεια με τον paladin έχουν υπερδιπλάσια ταχύτητα απ' ότι αν κινούνταν μόνοι τους). Όσα περισσότερα χωριά έχεις και έχεις χτίσει άγαλμα σε κάθε ένα από αυτά, μπορείς να μετακινείς εύκολα τον paladin μεταξύ των χωριών σου.


Το Οπλοστάσιο

Weapon chamber.png

Στο οπλοστάσιο μπορείτε να εξοπλίστε το Paladin με όπλα που δίνουν bonus δύναμης στα υπόλοιπα στρατεύματα. Το οπλοστάσιο μπορείτε να το βρείτε στο Άγαλμα. Υπάρχουν 2 τύποι όπλων: τα Νέα και τα Παλαιά.


Περισσότερα

Το σύστημα μάχης των Φυλετικών Μαχών έχει κάποιες ειδικές δυνατότητες όπως το ηθικό, η τύχη κλπ. Πριν ξεκινήσεις να κάνεις επιθέσεις στους εχθρούς σου, σου προτείνουμε να διαβάσεις αυτό το μέρος του οδηγού.


Ηθικό

Το ηθικό φαίνεται στην σελίδα επιβεβαίωσης της επίθεσης.

Το ηθικό είναι προστασία για τους νέους παίκτες. Υπολογίζεται από τους πόντους του επιτιθέμενου και του αμυνόμενου. Ένας παίκτης συνήθως επιτίθεται με 100% ηθικό, αλλά εάν επιτεθείς σε κάποιον παίκτη κατά πολύ μικρότερό σου θα τιμωρηθείς. Όταν το ηθικό είναι 45%, ο στρατός σου επιτίθεται με το 45% της επιθετικής του δύναμης. Εάν ένας μικρότερος παίκτης επιτεθεί σε κάποιον πολύ μεγαλύτερό του, δεν υπάρχει έξτρα bonus για την επίθεση. Το μέγιστον ηθικό είναι 100%.

Ο χρόνος μπορεί να είναι και αυτός ένας παράγοντας για τον υπολογισμό του ηθικού. Με αυτό, χρησιμοποιείται ο χρόνος που ένας παίκτης έχει ξεκινήσει στον κόσμο. Εάν ένας παίκτης παίζει σε κάποιον κόσμο για αρκετό χρονικό διάστημα αλλά είναι μικρός σε πόντους, το ηθικό θα συνεχίσει να ανεβαίνει μέχρι να φτάσει στο 50%.

Μπορείς να βρεις έναν υπολογιστή του ηθικού στον προσομοιωτή. Απλά πρόσθεσε τους πόντους του στόχου σου και τους δικούς σου πόντους για να δεις με τι ηθικό θα επιτεθούν τα στρατεύματά σου. Δεν χρησιμοποιούν όλοι οι κόσμοι ηθικό και οι ρυθμίσεις του διαφέρουν από κόσμο σε κόσμο.


Βασική Άμυνα

Κάθε χωριό έχει μία βασική άμυνα. Αυτό σημαίνει πως κάθε χωριό υπερασπίζεται τον εαυτό του ακόμη και εάν δεν υπάρχουν καθόλου μονάδες σε αυτό. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως πολύ μικρές επιθετικές δυνάμεις (όπως 1 ή 2 δορατοφόροι) θα πεθάνουν ακόμη και εάν το χωριό είναι εντελώς άδειο. Η βασική άμυνα αυξάνεται από την αναβάθμιση του τείχους.


Τύχη

Η τύχη είναι ένας εντελώς τυχαίος παράγοντας σε κάθε μάχη. Η τύχη μιας μάχης κυμαίνεται μεταξύ -25% και +25% και πάντα αφορά την πλευρά του επιτιθέμενου. Εάν επιτεθείς με +25% τύχη, αυτό σημαίνει πως η επιθετική σου δύναμη αυξάνεται κατά 25%.

Η τύχη φαίνεται στις αναφορές μιας μάχης.


Χωριά Βαρβάρων

Μπορείς να αναγνωρίσεις τα εγκαταλελειμμένα χωριά από το όνομά τους, καθώς ονομάζονται χωριά βαρβάρων. Δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ των χωριών που ανήκουν σε παίκτες και των χωριών βαρβάρων. Το ηθικό για τα άδεια χωριά είναι πάντα 100%. Μπορείς να κατακτήσεις τα εγκαταλελειμμένα χωριά όπως και λάθε άλλο χωριό. Αν και τα χωριά βαρβάρων δεν έχουν ιδιοκτήτη, θα αναπτυχθούν μέχρι ενός ορισμένου σημείου που τους επιτρέπεται από τις ρυθμίσεις του κόσμου.

Όταν οι παίκτες διαγραφούν από τον κόσμο εξαιτίας μίας ποινής ή λόγω διαγραφής του λογαριασμού τους, τα χωριά τους μετατρέπονται σε χωριά βαρβάρων. Υπάρχουν περιπτώσεις που σε χωριά βαρβάρων ενός παίκτη που έχει τιμωρηθεί με αφαίρεση μέρους των χωριών του, τοποθετείται στρατός ίσος με τους πόντους του χωριού σε δόρατα και ξίφη και εξαφανίζεται ο προηγούμενος στρατός που υπήρχε πριν την ποινή.


Χωριά bonus

Bonusdorp.png

Τα bonus χωριά είναι ειδικοί τύποι χωριών που ξεχωρίζουν στον χάρτη λόγω του κυκλικού στεφανιού που έχουν. Υπάρχουν διαφόρων ειδών bonus. Δεν είναι εφικτό για κανέναν παίκτη να ξεκινήσει σε κάποιον κόσμο με χωριό bonus, πάντα πρέπει να το κατακτήσει. Εάν τα χωριά bonus είναι ενεργοποιημένα στον κόσμο, θα μπορεί να τα βρεις στον χάρτη.

Υπάρχουν δύο βασικοί τύποι των χωριών αυτών, που ο κάθε ένας δίνει διαφορετικές δυνατότητες στα χωριά: τα απλά χωριά bonus και τα βελτιωμένα χωριά bonus. Στην παρακάτω λίστα μπορείς να δεις όλους τους διαθέσιμους τύπους των bonus χωριών καθώς και τις διαφορές του ενός τύπου από τον άλλον.

ΤύποςΑπλά χωριά bonusΒελτιωμένα χωριά bonus
Ξύλο 10% περισσότερη παραγωγή ξύλου 100% περισσότερη παραγωγή ξύλου
Πηλός 10% περισσότερη παραγωγή πηλού 100% περισσότερη παραγωγή πηλού
Σίδερο 10% περισσότερη παραγωγή σιδήρου 100% περισσότερη παραγωγή σιδήρου
Αγρόκτημα 10% περισσότερος πληθυσμός 10% περισσότερος πληθυσμός
Στρατώνας 10% γρηγορότερη στρατολόγηση 50% γρηγορότερη στρατολόγηση
Στάβλος 10% γρηγορότερη στρατολόγηση 50% γρηγορότερη στρατολόγηση
Εργαστήριο 50% γρηγορότερη στρατολόγηση 100% γρηγορότερη στρατολόγηση
Πόροι 3% περισσότερη παραγωγή όλων των πόρων 30% περισσότερη παραγωγή όλων των πόρων
Αγορά Μη διαθέσιμο 50% περισσότερη χωρητικότητα και έμποροι

Καταπέλτες

Οι καταπέλτες μπορούν να καταστρέψουν τα κτίρια του αντιπάλου σου. Εάν ξεκινήσεις μία επίθεση με καταπέλτες μπορείς να επιλέξεις ποιο στόχο θα έχουν οι καταπέλτες σου από εάν παράθυρο που θα εμφανιστεί όταν επιλέξεις την επίθεση. Χρησιμοποιώντας το Επίπεδο στόχου καταπέλτη στον προσομοιωτή, μπορείς να υπολογίσεις πόσους καταπέλτες θα χρειαστείς για να κατεδαφίσεις ένα επίπεδο ή ολοκληρωτικά κάποιο κτίριο. Δεν έχει σημασία σε ποιο κτίριο επιτίθεται καθώς μόνο το επίπεδο έχει σημασία, με εξαίρεση την εκκλησία. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως για να κατεδαφίσεις την Ακαδημία στο επίπεδο 1, χρειάζεσαι τους ίδιους καταπέλτες που θα χρειαστείς για να κατεδαφίσεις και το οπλοποιείο στο επίπεδο 1.

Τα παρακάτω κτίρια, δεν μπορούν να κατεδαφιστούν κάτω από το επίπεδο 1: Επιτελείο, Αγρόκτημα, Αποθήκη.

Στην κρυψώνα δεν μπορείς να επιτεθείς με καταπέλτες.

Ο στόχος του καταπέλτη, μπορεί να επιλεγεί κατά την επιβεβαίωση της επίθεσης.

Προσομοιωτής

Χρησιμοποιώντας τον προσομοιωτή για την πρόβλεψη μίας μάχης.

Ο προσομοιωτής σου δίνει μία ιδέα του αποτελέσματος της μάχης. Για να χρησιμοποιήσεις τον προσομοιωτή συμπλήρωσε το στρατό σου, τον στρατό του αμυνόμενου, το επίπεδο του τείχους και το ηθικό. Μπορείς να επιλέξεις το αντικείμενο που θα εξοπλιστεί ο κάθε paladin από την αντίστοιχη λίστα. Είναι εφικτό να διαλέξεις πολλαπλά αντικείμενα για τους paladin που υπάρχουν σε ένα χωριό που αμύνεται (πατώντας ctrl και επιλέγοντας τα αντίστοιχα όπλα από τη λίστα). Θα πρέπει να υποθέσεις όμως για το όπλο με το οποίο έχει εξοπλίσει ο αμυνόμενος τον paladin του. Επίσης, θα πρέπει να επιλέξεις εάν ο στρατός είναι θρήσκος ή όχι, καθώς μόνο οι θρήσκες μονάδες έχουν το 100% της δύναμής τους. Εάν δεν ξέρεις εάν το χωριό βρίσκεται εντός της ακτίνας επιρροής της εκκλησίας, θα πρέπει να το υποθέσεις και αυτό.

Μπορείς επίσης να αλλάξεις την τύχη, π.χ για να ελέγξεις τι θα συμβεί με -25% τύχη ως το χειρότερο σενάριο. Αυτό είναι σημαντικό εάν θέλεις να ξέρεις πως θα κερδίσεις, ανεξάρτητα του πόσο τυχερός ή άτυχος θα είσαι.

Μόλις εισάγεις όλες τις επιλογές, ο προσομοιωτής θα υπολογίσει το αποτέλεσμα της μάχης.


Κατάσταση Ύπνου

η κατάσταση ύπνου χρησιμοποιείται μόνο στους γύρους speed. Εάν είναι ενεργή η κατάσταση ύπνου, ο λογαριασμός σου θα μπαίνει σε αυτήν κατά χρονικά διαστήματα, το οποίο σημαίνει πως όσες επιθέσεις που θα δέχεται το χωριό σου θα μετατρέπονται σε επισκέψεις και δεν θα γίνεται μάχη.

Μπορείς να ρυθμίσεις τους επιθυμητούς χρόνους για την κατάσταση ύπνου στον γύρο πηγαίνοντας Ρυθμίσεις και επιλέγοντας Κατάσταση Ύπνου.


Νυχτερινή Προστασία

Εάν είναι ενεργή στον κόσμο η νυχτερινή προστασία συνήθως διαρκεί από τα μεσάνυχτα έως τις 8 το πρωί. Ωστόσο, αυτό μπορεί να διαφέρει από κόσμο σε κόσμο και πάντα εξαρτάται από τις ρυθμίσεις του.

Όταν είναι ενεργή η νυχτερινή προστασία, ο αμυνόμενος λαμβάνει 100% bonus όταν του επιτίθενται. Το bonus αυτό δεν επηρεάζει τους ανιχνευτές ή όταν επιτίθεσαι σε κάποιο χωριό βαρβάρων.

Εάν η νυχτερινή προστασία είναι ενεργή σε μία μάχη, τότε θα φαίνεται και στην αναφορά της.

Στο tribalwars.net δεν υπάρχει νυχτερινή προστασία σε κανέναν κόσμο, καθώς υπάρχουν παίκτες από όλο τον κόσμο.


Πρώτη Εκκλησία

Church f1.png

Οι Εκκλησίες είναι ενεργές σε ορισμένους κόσμους.

Ξεκινάς με μία εκκλησία στο αρχικό σου χωριό. Αυτή η εκκλησία είναι ειδική εκκλησία. Επηρεάζει μεγαλύτερη περιοχή, αλλά δεν μπορεί να αναβαθμιστεί.

Εάν χάσεις το πρώτο σου χωριό που υπήρχε η πρώτη εκκλησία, μπορείς να την ξαναχτίσεις σε όποιο άλλο χωριό θέλεις, με πολύ μικρότερο κόστος σε πόρους και πληθυσμός από οποιαδήποτε άλλη εκκλησία, αρκεί στο χωριό αυτό να μην υπάρχει ήδη χτισμένη άλλη εκκλησία.

Η πρώτη εκκλησία δεν μπορεί να κατεδαφιστεί από τους καταπέλτες.


Εκκλησία

Church1.png

Οι Εκκλησίες είναι ενεργές σε ορισμένους κόσμους.

Η εκκλησία είναι ο θρησκευτικός χώρος συγκέντρωσης των γειτονικών χωριών σου. Χωρίς την εκκλησία, οι μονάδες αυτού του χωριού και των υπολοίπων που επηρεάζονται από αυτή, θα μάχονται με το μισό της δύναμής τους. Κάθε χωριό μπορεί να έχει μόνο μία εκκλησία. Εάν είναι ενεργές οι εκκλησίες στον κόσμο σου, το πρώτο σου χωριό ξεκινά με την Πρώτη Εκκλησία.

Σε αντίθεση με την πρώτη εκκλησία, αυτή η εκκλησία μπορεί να δεχθεί επιθέσεις με καταπέλτες. Παρ' όλα αυτά, είναι πολύ ποιο ανθεκτική στις επιθέσεις καταπελτών από άλλα κτίρια του ιδίου επιπέδου.

Όταν θα έχεις πολλά χωριά, θα μπορείς να φτιάξεις και άλλες εκκλησίες. Είναι πολύ ακριβά κτίρια και χρειάζονται αρκετό χώρο στο αγρόκτημα και επομένως δεν συνίσταται να χτίσεις σε κάθε χωριό και μία εκκλησία. Όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο της εκκλησίας, τόσο μεγαλύτερη είναι και η επιρροή της.


Church yellow.png Το χωριό σου
Church green.png Χωριά σε ακτίνα 4 πεδίων
Church red.png Χωριά σε ακτίνα 6 πεδίων
Church blue.png Χωριά σε ακτίνα 8 πεδίων

Ακτίνα επιρροής της εκκλησίας:

  • Επίπεδο 1: 4 πεδία προς κάθε κατεύθυνση
  • Επίπεδο 2: 6 πεδία προς κάθε κατεύθυνση
  • Επίπεδο 3: 8 πεδία προς κάθε κατεύθυνση

Στην Επισκόπηση του χωριού μπορείς να δεις εάν το χωριό σου βρίσκεται μέσα στην επιρροή μίας εκκλησίας και πόσες εκκλησίες επηρεάζουν αυτό το χωριό. Στο χάρτη έχεις την επιλογή να εμφανίσεις την ακτίνα επιρροής της εκκλησίας. Ο μπλε κύκλος, δείχνει την ακτίνα της.

  • Μία εκκλησία κατεδαφίζεται όταν κατακτηθεί το χωριό στο οποίο είναι χτισμένη.
  • Ένα χωριό χρειάζεται μόνο μία εκκλησία για να πολεμά ο στρατός του με πλήρη δύναμη. Οι πρόσθετες εκκλησίες δεν αυξάνουν καθόλου την επιθετική δύναμη του στρατού του.
  • Ο στρατός σου παίρνει τη δύναμή του μόνο από τις δικές σου εκκλησίες. Εκκλησίες άλλων φυλών ή και παικτών δεν βοηθούν το στρατό σου.
  • Εάν υποστηρίζεις κάποιον άλλο παίκτη, τα στρατεύματά σου παίρνουν την πίστη του χωριού του.
  • Κατά την επίθεση, μόνο το χωριό από το οποίο ξεκίνησαν οι επιθέσεις λαμβάνεται υπόψιν. Εάν αυτό το χωριό βρίσκεται εντός της επιρροής μίας εκκλησίας, τα στρατεύματά του θα πολεμούν με το 100% της επιθετικής τους δύναμης. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία εάν το χωριό που δέχεται την επίθεση επηρεάζεται ή όχι από κάποια εκκλησία.
  • Χρειάζονται 400 καταπέλτες για να κατεδαφιστεί μία εκκλησία επιπέδου 1. 167 καταπέλτες για να γκρεμιστεί μία εκκλησία από το επίπεδο 2 στο επίπεδο 1 και 120 καταπέλτες για να πέσει από το επίπεδο 3 στο επίπεδο 2. Με συνολικά 600 καταπέλτες, μπορεί να κατεδαφιστεί εντελώς μία εκκλησία επιπέδου 3. Σημείωση: Αυτά ισχύουν για άδειο χωριό, με 0 τείχος, με 0% τύχη, χωρίς ποινή ηθικού και θρήσκο επιτιθέμενο.


Κατακτώντας χωριά

Κατακτώντας το χωριό ενός άλλου παίκτη

Η κατάκτηση ενός άλλου χωριού, είναι ο μοναδικός τρόπος για να αποκτήσεις ένα δεύτερο χωριό. Για να κατακτήσεις ένα χωριό πρώτα χρειάζεσαι έναν αριστοκράτη που θα επιτεθείς στον στόχο σου. Σε μία επιτυχημένη επίθεση ο αριστοκράτης θα ρίξει την εμπιστοσύνη του χωριού. Η αρχική εμπιστοσύνη ενός χωριού είναι 100 και κάθε επίθεση μπορεί να πέσει 20-35, ακόμη και εάν στείλεις περισσότερους από έναν αριστοκράτες μαζί στην ίδια επίθεση. Για να κατακτήσεις το χωριό η εμπιστοσύνη του χωριού θα πρέπει να πέσει στο 0 ή και χαμηλότερα. Συνήθως χρειάζονται 4 ή 5 επιθέσεις, αλλά σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστούν μόλις 3 επιθέσεις.

Ο αριστοκράτης που επιτίθεται μόνος του συνήθως σκοτώνεται από την βασική άμυνα του χωριού, επομένως πρέπει πάντα να τον στέλνεις συνοδεία και άλλου στρατού.

Όταν ο αριστοκράτης ρίξει την εμπιστοσύνη του χωριού στο 0 ή και χαμηλότερα, παίρνει υπό τον έλεγχό του το χωριό και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλη επίθεση.


Εμπιστοσύνη

Η εμπιστοσύνη του χωριού δείχνει πόσο σύντομα το χωριό θα αλλάξει κάτοχο. Συνήθως είναι στο 100 και δεν εμφανίζεται κάπου. Όταν όμως το χωριό δεχθεί επίθεση με αριστοκράτη, η εμπιστοσύνη θα πέσει 20-35 σε κάθε επίθεση. Η εμπιστοσύνη ανεβαίνει συνήθως 1 ανά ώρα, αλλά αυτό εξαρτάται από τις ρυθμίσεις του κόσμου και την ταχύτητα του κόσμου. Για παράδειγμα, σε κόσμο με ταχύτητα 2 η εμπιστοσύνη ανεβαίνει 2 μονάδες ανά ώρα.

Όταν η εμπιστοσύνη του χωριού πέσει στο 0 ή και παρακάτω, το χωριό κατακτάται από τον επιτιθέμενο και η εμπιστοσύνη ανεβαίνει στο 25.

Το χωριό σου κατακτήθηκε από άλλον παίκτη

Το να χάσεις το χωριό σου από κάποιον άλλο παίκτη φυσικά είναι ενοχλητικό, αλλά δεν είναι και λόγος για να εγκαταλείψεις. Θα πάρεις ένα νέο χωριό στην άκρη του χάρτη και δίπλα σου θα υπάρχουν παίκτες που θα έχουν και αυτοί καινούρια χωριά. Σε κόσμους που είναι σε προχωρημένο στάδιο, τα νέα χωριά είναι λίγο περισσότερο ανεπτυγμένα.

Ζήτησε βοήθεια από την φυλή σου και άφησέ τους να σου στείλουν πόρους ή άμυνες για να αναπτυχθείς γρηγορότερα.


Εκπαίδευση Αριστοκράτη

Για να δημιουργήσεις έναν αριστοκράτη, πρέπει πρώτα να πληροίς τις προϋποθέσεις των κτιρίων. Αυτό σημαίνει πως το Επιτελείο θα πρέπει να είναι στο επίπεδο 20, το Οπλοποιείο στο επίπεδο 10 και η Αγορά στο επίπεδο 10. Θα πρέπει επίσης να έχεις αρκετούς πόρους και ελεύθερο χώρο στο αγρόκτημα.

Ο αριθμός των αριστοκρατών που μπορείς να εκπαιδεύσεις εξαρτάται από τα χρυσά νομίσματα ή τα πακέτα που έχεις στην κατοχή σου. Μπορείς να τα αποθηκεύσεις στην ακαδημία σου. Τα νομίσματα ή τα πακέτα δεν εξαντλούνται ή χάνονται, ακόμη και εάν χάσεις έναν αριστοκράτη ή ένα χωριό. Είναι συνολικά αποθηκευμένα και δεν χρειάζεται να μεταφερθούν σε άλλα χωριά.