Διαχειριστής Λογαριασμού: Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων

Από Tribalwars Wiki GR
Jump to navigation
Γραμμή 213: Γραμμή 213:
In the top panel (the "Manage villages" panel), choose the template you want to use from the dropdown list. Then, in the villages panel, check (tick) the villages you would like to apply a template to. Click the save button to apply your chosen template to those selected villages.
In the top panel (the "Manage villages" panel), choose the template you want to use from the dropdown list. Then, in the villages panel, check (tick) the villages you would like to apply a template to. Click the save button to apply your chosen template to those selected villages.


====Deleting templates====
==== Διαγραφή προτύπων ====
To delete a template, check (or tick) the box beside the template name, and click "delete".
Για να διαγράψετε ένα πρότυπο, καντε κλικ στο κουτάκι δίπλα από το όνομα του προτύπου, και πατήστε "Διαγραφή".


= Διαχειριστής Αγοράς =
= Διαχειριστής Αγοράς =

Αναθεώρηση της 11:11, 12 Ιουνίου 2011

Ο Διαχειριστής Λογαριασμού είναι μια επί πληρωμή επέκταση του λογαριασμού Premium, σχεδιασμένη να διαχειρίζεται τα χωριά σας αν έχετε μεγάλο λογαριασμό. Ως εκ τούτου, είναι διαθέσιμο μόνο όταν έχετε στην κατοχή σας 20 χωριά.

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τον Διαχειριστή Λογαριασμού χρησιμοποιώντας πόντους Premium. Για να τον ενεργοποιήσετε, πατήστε στο μενού Premium μέσα στο παιχνίδι, και πηγαίνετε στο «Διαχειριστής Λογαριασμού».


Επισκοπήσεις

Η σελίδα επισκοπήσεων στον Διαχειριστή Λογαριασμού σας παρέχει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του Διαχειριστή λογαριασμού σας και τι κάνει αυτή την στιγμή. Κάθε κουτί περιέχει πληροφορίες σχετικά με ένα διαφορετικό μέρος του Διαχειριστή λογαριασμού σας, και μπορείτε να τα επιλέξετε και να τα σύρετε στην οθόνη και να τα τοποθετήσετε στην σειρά που εσείς θέλετε.

Spanner icon.png

Επιλέγοντας το εικονίδιο του εργαλείου όπου εμφανίζεται στην αριστερή γωνιά σε ένα από αυτά τα κουτιά θα σας επιτρέψει να προσαρμόσετε τον αριθμό των καταχωρήσεων που θα είναι ορατά στην επισκόπηση.

Τελευταίες λεηλασίες

Αυτό το εργαλείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μαζί με τον Βοηθό Farming για να αποστέλλονται εύκολα επιθέσεις farming σε χωριά των οποίων οι πόροι είχαν πρόσφατα κλαπεί. Δείχνει βαρβαρικά χωριά στα οποία είχατε πρόσφατα επιτεθεί και από τα οποία είχατε κλέψει πόρους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα εικονίδια A, B and C, παρακαλούμε δείτε το Βοηθό Farming.

Επισκόπηση Χωριού

Στον πίνακα Επισκοπήσεις χωριού , χρωματιστές τελείες δείχνουν την κατάσταση των στρατευμάτων σας, του Χωριού και της Αγοράς. Μια Πράσινη κουκκίδα δείχνει ότι ο Διαχειριστής είναι ενεργοποιημένος. Μια Γκρι κουκκίδα δείχνει ότι δεν έχουν ανατεθεί εργασίες, και μια Κίτρινη κουκκίδα υποδηλώνει ότι το χωριό είναι υπό Διαχείριση, αλλά ο Διαχειριστής έχει διακοπεί προσωρινά.

Επιλέγοντας την Πράσινη ή την Κίτρινη κουκκίδα θα διακόψει προσωρινά/επανεκκίνησή τον διαχειριστή λογαριασμού στο χωριό, και επιλέγοντας την Γκρι κουκκίδα θα σας μεταφέρει στην οθόνη διαχείρισης του χωριού.

Κατασκευή Προτύπων

Το τμήμα της κατασκευής προτύπων σας δίνει μια επισκόπηση όλων των προτύπων του Διαχειριστή Χωριού.

Μπορείτε να δείτε τον αριθμό των χωριών που έχει ανατεθεί σε κάθε πρότυπο, πόσα από αυτά τα χωριά έχουν διακόψει και ο αριθμός των κτηρίων που έχουν ήδη στην ούρα.

Προειδοποιήσεις και Συστάσεις

Overview warning.png

Αν το Αγρόκτημα σας είναι γεμάτο ή η αποθήκη σας είναι γεμάτη, για παράδειγμα, θα σας ειδοποιήσει εδώ.

Ειδοποιήσεις

Στην σελίδα των Ειδοποιήσεων, μπορείτε να ρυθμίσετε τον Διαχειριστή λογαριασμού ώστε να σας ειδοποιεί με e-mail όταν έχετε νέα εισερχόμενη επίθεση. Για να ενεργοποιήσετε αυτή την επιλογή, επιλέξτε το κουτί που λέει "Ενεργοποίηση ειδοποιήσεων εισερχομένων επιθέσεων". Αυτό θα σας επιτρέψει να προσαρμόσετε τις επιλογές σας.

Attack notifications.png

Οι επιλογές χωρίζονται σε δύο ενότητες.

Πόσο συχνά θέλετε να λαμβάνετε Ειδοποιήσεις;

Το πρώτο μέρος της φόρμας χειρίζεται τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες θέλετε να λαμβάνετε e-mail για τις εισερχόμενες επιθέσεις.

Μετά από κάθε νέα εισερχόμενη επίθεση Θα ειδοποιείστε όταν ο αριθμός των εισερχομένων επιθέσεων είναι 1, από 0.
Μετά από (XX) νέες εισερχόμενες επιθέσεις Θα λαβαίνετε ειδοποίηση όταν ο αριθμός (XX) νέων εισερχομένων επιθέσεων στέλνονται προς τα χωριά σας.
Ειδοποίηση κάθε (XX) ώρα(ες) Θα λαβαίνετε μόνο μια ειδοποίηση ανά αριθμώ ωρών (XX) που έχετε επιλέξει.
Ειδοποιήστε με μόνο αν δεν είμαι συνδεδεμένος Αν έχετε αυτή την επιλογή, θα λάβετε ειδοποίηση μόνο αν δεν είστε συνδεδεμένος, ή αν ο λογαριασμός σας είναι σε αδράνεια.

Πως πρέπει να ομαδοποιηθούν οι Επιθέσεις;

Αυτό το μέρος της φόρμας χειρίζεται τι θέλετε να δείτε στις Ειδοποιήσεις των επιθέσεων σας.

Μην ομαδοποιηθούν οι επιθέσεις Οι επιθέσεις θα δείχνονται με την σειρά, χωρίς ομαδοποίηση.
Ομαδοποίηση επιθέσεων ανά επιτιθέμενο Οι επιθέσεις θα δείχνονται ανάλογα με τον επιτιθέμενο.
Ομαδοποίηση επιθέσεων ανά αμυνόμενο χωριό Οι επιθέσεις θα δείχνονται ανάλογα με το χωριό που δέχεται τις επιθέσεις.
Δείξτε μόνο (XX) επιθέσεις ανά ομάδα Οι ειδοποιήσεις θα δείχνουν μόνο τον αριθμό (XX) των επιθέσεων από κάθε κατηγορία.

Διαχειριστής Χωριού

Ο Διαχειριστής Χωριού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αυτοματοποιήσει την αναμονή των κτιρίων στα χωριά σας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τον ακριβή αριθμό επιπέδων κάποιου κτιρίου και την σειρά που τα κτίρια θα είναι στην ουρά κτίσης ανάλογα με τον σύστημα των προτύπων.

Διαχείριση Προτύπων

Από την προεπιλογή όταν ανοίγετε τον Διαχειριστή λογαριασμού σας ανοίγει την σελίδα Διαχείριση Χωριών. Για να διαχειριστείτε τα πρότυπα παρακαλούμε πατήστε στο Διαχείριση Προτύπων.

Πρότυπα του Συστήματος

Το σύστημα σας διαθέτει τρία πρότυπα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Αυτά δεν μπορούν να επεξεργαστούν ή να διαγραφούν.

Αυτά τα πρότυπα είναι:

  • Πόροι - Γενικά χτίσιμο χωριού που ως πρώτο του στόχο έχει να ανεβάσει τους πόρους στο επίπεδο 30.
  • Αμυντικά - Για τα χωριά που στρατολογούν Αμυντικές μονάδες.
  • Επιθετικά - Για τα χωριά που στρατολογούν Επιθετικές μονάδες.

Δημιουργήστε το δικό σας Πρότυπο

Μπορείτε να δημιουργήσετε δικό σας προσαρμοσμένο πρότυπο αν τα πρότυπα του συστήματος δεν ταιριάζουν στις ανάγκες σας. Για να το κάνετε αυτό, συμπληρώστε όνομα στο Δημιουργία προτύπου και επιλέξτε είτε να αρχίσετε από την αρχή με την αντιγραφή ενός κενού προτύπου ή να αντιγράψετε ένα υπάρχων πρότυπο.

Am vm ct.png

Δείτε, μετονομάστε και διαγράψτε πρότυπα

Κάτω από την ενότητα Δημιουργία προτύπου θα βρείτε μια λίστα με τα υπάρχοντα πρότυπα. Τα επίπεδα των κτιρίων που φαίνονται στον πίνακα είναι τα επίπεδα που πρέπει να φτάσουν τα κτίρια στο χωριό σας όταν θα τελειώσει ο Διαχειριστής Λογαριασμού την εργασία του.

Μπορείτε να κάνετε κλικ στο Pencil για να μετονομάσετε ένα πρότυπο ή στο Cross για να διαγράψετε ένα πρότυπο. Σημείωση: Τα πρότυπα του συστήματος δεν μπορούν να διαγραφούν ή να επεξεργαστούν.

Για να δείτε ή να επεξεργαστείτε την σειρά ενός προτύπου κάντε κλικ στο όνομα του.

Ο κατάλογος των προτύπων στον Διαχειριστή Χωριού

Editing templates

The start of a building queue for an example template.

Just like on the previous page the Summary section will show the target levels for each building.

Below this, the Building queue shows the exact order the buildings will be upgraded.

The items in the Building queue list show the building to be upgraded, how many levels it should be upgraded, and the level the building will be after the upgrades have finished.

You can delete upgrades from the queue by clicking the Cross icon. If you wish to change the order of the queue you can click and drag on the Sorting icon.

However, unlike other sections of the game your deleted/rearranged queues are not immediately saved. You need to click on the "Save" button below to save your changes! You also need to click "Save" after adding new orders to the queue.

You also have the option of letting the Village Manager demolish any buildings that are higher in level than the target levels in your template. The Village Manager will only do so if your Headquarters is at least level 15 and your village is on 100% loyalty.

To add new buildings to the queue use the Add order section at the bottom of the page.

The Village Manager will queue buildings in exactly the order shown on this page. This means if you add 20 levels of Barracks upgrades in one go, then the Village Manager will do all 20 levels in a row before moving on to the next building. If you were to add 2 Barracks levels, then 2 Smithy levels, then repeat 10 times then the Village Manager will upgrade both buildings gradually

Τοποθέτηση προτύπων στα χωριά σας και διαχείριση χωριών

Μπορείτε να τοποθετήσετε ένα πρότυπο στο χωριό σας και να Διαχειριστείτε τον Διαχειριστή χωριών από την σελίδα Διαχείριση χωριών.

Τοποθέτηση ή αφαίρεση προτύπου σε χωριό

Για να τοποθετήσετε ένα πρότυπο σε ένα ή περισσότερα χωριά πρώτα πρέπει να τα επιλέξετε κλικαροντας τα κουτάκια που βρίσκονται στα αριστερά των ονομάτων χωριού.

Μετά, σιγουρευτείτε ότι το Χρησιμοποίηση προτύπου είναι επιλεγμένο στο κουτάκι Ενέργεια, επιλέξτε ένα πρότυπο γι αυτή την λίστα και στην συνέχεια κάντε κλικ στο Επιβεβαίωση.

Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι το πρότυπο είναι ενεργό κοιτάζοντας την στήλη Κατάσταση για το χωριό στην ερώτηση. Πρέπει να λέει Ενεργό.

Για να αφαιρέσετε ένα πρότυπο από ένα χωριό πρέπει να κάνετε ότι κάνατε και πιο πάνω απλά πρέπει να επιλέξετε το Αφαίρεση.

Μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε ένα πρότυπο σε κάποιο χωριό σας απλά πηγαίνοντας στο Επιτελείο, κλικαρετε στο Διαχειριστή Χωριού και επιλέξτε ένα πρότυπο από την λίστα Αλλαγή προτύπου.

An example of the Village Manager where one village has been assigned to the Resources template and the Village Manager is currently running.

Προσωρινή διακοπή λογαριασμού και επαναλειτουργία

Αν θέλετε να κάνετε οικονομία στους πόρους σας σε ένα χωριό τότε μπορείτε να διακόψετε προσωρινά τον διαχειριστή λογαριασμού χωρίς να χρειαστεί να αφαιρέσετε κάποιο πρότυπο.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό με παρόμοιο τρόπο όπως προσθέσατε ένα πρότυπο σε ένα χωριό, απλά επιλέξτε Προσωρινή διακοπή ή Επαναλειτουργία από την επιλογή στα κουτάκια.

Μπορείτε επίσης να πατήσετε απευθείας Προσωρινή διακοπή ή Επαναλειτουργία στην στήλη κατάστασης του χωριού.

Γενικές σημειώσεις

Ο διαχειριστής λογαριασμού θα ελέγχει τις ουρές κτίσης των νέων αναβαθμίσεων όταν αυτό είναι εφικτό. Ίσως χρειαστούν μερικά λεπτά για τον διαχειριστή για να ξεκινήσει κάποια ουρά κτίσης από την στιγμή που φτιάξατε ένα πρότυπο.

Ο διαχειριστής δεν μπορεί να παρακάμψει κάποιο κτίριο, πληθυσμό ή απαιτήσεις πόρων.

Αν η αποθήκη δεν χωράει αρκετούς πόρους και υπάρχουν κτίρια στην ουρά, τότε ο λογαριασμός θα προσπαθήσει να χτίσει αποθήκη.

Ομοίως, αν το αγρόκτημα είναι μικρό θα προσπαθήσει να το αναβαθμίσει.

Ο διαχειριστής χωριού σας επιτρέπει να βάλετε στην ουρά κτίσης μέχρι και 50 κτίρια, και μετά από αυτό θα παύσει και θα πρέπει να το ενεργοποιήσετε πάλι.

Troop Manager

The troop manager allows you to automate the recruiting of units, by choosing how many units you want to build in each village. When resources are available, the troop manager will automatically recruit units for you.

You can apply troop numbers directly to villages, or you can create and save templates to keep for future use, and apply them to villages later.

Using the troop manager to recruit units

500px-Troop manager.png

In the "Manage villages" panel at the top of the troop manager screen, enter in the number of units you would like to be built in total for one village. You can also set a buffer if you like, to reserve resources or population space. Once you are happy with your input, in the villages panel below check (tick) the villages you would like to apply this troop build to, then click save to start the recruitment process.

If you have created templates (see below for how to do this), you can apply these to villages instead of inputting a new set of unit numbers each time. In the top panel (the "Manage villages" panel), choose the template you want to use from the dropdown list. Then, in the villages panel, check (tick) the villages you would like to apply a template to. Click the save button to apply your chosen template to those selected villages.

It usually takes a few minutes for your troops to start being recruited if you have the resources and farm space available.

Buffer

Buffer.png

You can choose to reserve population slots or resources so they will not be used by the troop manager. For example, if you set your population buffer to 100, then 100 population slots will always be kept free and the troop manager will stop recruiting new units when you only have 100 population slots left in your farm.

Creating and editing your own templates

To edit templates or make new ones, click the manage templates link in your troop manager. This will bring you to the template editor screen.

500px-Template editor2.png

Creating a new template

Enter in your desired final troop numbers into the units input boxes, and give it a name in the "template name" field. You can also set a buffer value for this template. Once you have done this, click "create new template" to save the new template.

Editing an existing template

To edit an existing template, click the green edit icon beside the name of the template you want to edit in the templates panel at the bottom of the screen. This will insert the template information into the area above. Adjust the troop numbers and buffer as desired, and then click "save".

Applying templates to villages

Once you have created a template, you will need to apply it to a village to get it to start recruiting units. You can do this from the main Troop Manager screen.

500px-Troop manager.png

In the top panel (the "Manage villages" panel), choose the template you want to use from the dropdown list. Then, in the villages panel, check (tick) the villages you would like to apply a template to. Click the save button to apply your chosen template to those selected villages.

Διαγραφή προτύπων

Για να διαγράψετε ένα πρότυπο, καντε κλικ στο κουτάκι δίπλα από το όνομα του προτύπου, και πατήστε "Διαγραφή".

Διαχειριστής Αγοράς

Ο διαχειριστής της αγοράς σας επιτρέπει να ρυθμίσετε την αυτόματη μεταφορά πόρων μεταξύ των χωριών σας, που έχουν αποσταλεί σε προκαθορισμένους χρόνους.

Δημιουργείστε μια νέα διαδρομή συναλλαγών

Παρακαλούμε σημειώστε ότι όταν δημιουργείτε μια νέα διαδρομή συναλλαγών το χωριό που θα στέλνει τους πόρους είναι το χωριό που έχετε επιλέξει εκείνη την στιγμή.

Για να δημιουργήσετε μια νέα διαδρομή συναλλαγών, είτε εισάγετε τις συντεταγμένες του χωριού που θα πάνε οι πόροι στον Προορισμό ή χρησιμοποιείστε τα Αγαπημένα, Δικά μου ή Ιστορικό που μπορούν να σας βοηθήσουν για να βρείτε τα χωριά.

Μετά, εισάγετε τον αριθμό των πόρων που πρέπει να μεταφερθούν στην ενότητα Πόροι.

Τέλος, μπορείτε να επιλέξετε πότε θα σταλούν οι πόροι. Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας και πρέπει να συμπληρώσετε την ώρα της ημέρα που η προσφορά θα σταλεί.

Οι προσφορές θα ξεκινούν μόνο αν το χωριό έχει τους απαραίτητους πόρους και εμπόρους.

Επισκόπηση και διαγραφή μιας διαδρομής συναλλαγών

Αφού φτιάξατε μια διαδρομή συναλλαγών μπορείτε να τις δείτε σε μια λίστα στο κάτω μέρος της σελίδας. Μπορείτε να δείτε πότε ξεκινούν οι επόμενες συναλλαγές και να σιγουρευτείτε ότι έχετε ρυθμίσει σωστά την ώρα και τα ποσά των πόρων.

Δεν είναι ακόμα εφικτό να επεξεργαστείτε μια διαδρομή συναλλαγών.

Για να διαγράψετε διαδρομές είτε κάντε κλικ στο Διαγραφή δίπλα από την συναλλαγή είτε επιλέξτε το κουτάκι δίπλα από την συναλλαγή και πατήστε το κουμπί Διαγραφή που βρίσκεται παρακάτω.

Βοηθός Farming

Ο Βοηθός Farming σας επιτρέπει να στέλνετε εύκολα επιθέσεις στα διπλανά βάρβαρα χωριά, είτε απευθείας από τον χάρτη είτε από τις πρόσφατες Αναφορές στην επισκόπηση του Διαχειριστή λογαριασμού.

Μπορείτε να δημιουργήσετε δύο πρότυπα και να δημιουργήσετε διαφορετικούς συνδυασμούς στρατευμάτων για να στέλνετε στις επιθέσεις. Για λόγους ευκολίας, ονομάζονται Α και Β.

Δημιουργία νέου προτύπου

Για να δημιουργήσετε νέο πρότυπο πατήστε στο Νέο πρότυπο κάτω από το Επεξεργασία προτύπων. Ένας νέος τομέας θα πρέπει να εμφανιστεί στην δεξιά πλευρά της σελίδας.

Μπορείτε να δώσετε για το πρότυπο σας μια περιγραφή ώστε να το ξεχωρίζετε εύκολα στο μέλλον.

Μόλις βάλετε τον επιθυμητό αριθμό στρατευμάτων πατήστε το Αποθήκευση για να προστεθεί το νέο πρότυπο.

Επεξεργασία και διαγραφή προτύπου

Αν θέλετε να αλλάξετε την περιγραφή ή τον αριθμό των στρατευμάτων ενός προτύπου μπορείτε να το επεξεργαστείτε πατώντας στην περιγραφή του προτύπου κάτω από το Επεξεργασία προτύπων'.

Αν προτιμάτε να διαγράψετε το πρότυπο και να αρχίσετε από την αρχή μπορείτε να πατήσετε τον κόκκινο σταυρό στα δεξιά της περιγραφής του προτύπου.

Χρησιμοποιώντας τον Βοηθό Farming από τον χάρτη

Χρησιμοποιώντας

Am fa map.png

Αφού φτιάξατε ένα ή δύο πρότυπα μπορείτε τώρα να χρησιμοποιήσετε τον Βοηθό Farming στον χάρτη. Σημειώστε ότι πρέπει να έχετε το Μενού περιεχομένων ενεργοποιημένο.

Όταν πατήσετε σε ένα βάρβαρο χωριό θα παρατηρήσετε νέα εικονίδια που ονομάζονται Α και Β. Αυτά αντιστοιχούν στα πρότυπα που έχετε φτιάξει προηγουμένως. Για να στείλετε την επίθεση απλά πατήστε πάνω σε ένα εικονίδιο και τα στρατεύματα θα σταλούν χωρίς καμία επιβεβαίωση.

Σημειώστε ότι αυτό λειτουργεί μόνο για τα βάρβαρα χωριά. Δεν μπορείτε να επιτεθεί σε χωριό παίχτη αν δεν πάτε στο Μέρος Συγκέντρωσης και επιβεβαιώσετε την επίθεση.

Χρησιμοποιώντας τον Βοηθό Farming από την επισκόπηση του Διαχειριστή λογαριασμού

Am fa ov.png

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Διαχειριστή λογαριασμού για να στείλετε επιθέσεις από τις Αναφορές. Μπορείτε να το κάνετε αυτό από τις Πιο πρόσφατες λεηλασίες στην επισκόπηση.

Θα εμφανιστούν οι πρόσφατες λεηλασίες από επιθέσεις σε βάρβαρα χωριά και υπήρχαν πόροι μέσα σε αυτά.

Όπως στον χάρτη, μπορείτε να επιλέξετε είτε Α είτε Β για να στείλετε επιθέσεις από τα πρότυπα στο χωριό.

Υπάρχει επίσης και ένα Γ εικονίδιο, το οποίο έχει μια ιδιαίτερη λειτουργιά και δεν έχει καμία σχέση με τα πρότυπα σας. Αν κάνετε κλικ στο Γ θα χρησιμοποιήσει την πρόσφατη ανίχνευση που είχατε και θα υπολογίσει τον αριθμό των στρατευμάτων που θα στείλει για να πάρει όλους τους πόρους. Θα σας εμφανίσει ένα αναδυόμενο παράθυρο όπου θα δείτε ακριβώς τον αριθμό των στρατευμάτων που θα σταλούν.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή Γ αν έχετε ανιχνεύσει πρόσφατα το χωριό.